شناسهٔ خبر: 67613567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هشدار به اتصال ناایمن تجهیزات برخی هیئات کاشان

رئیس اداره برق کاشان نسبت به اتصال ناایمن تجهیزات برخی هیئات مذهبی شهرستان کاشان هشدار داد.

صاحب‌خبر -

شاپور حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: با توجه به شواهد و بازدید میدانی مامورین اداره برق و گزارش‌های مردمی و گلایه شدید از نوسان و قطع مکرر برق، متاسفانه علی رغم تذکرات جدی و مکرر، تعدادی از هیئات ریسه‌های روشنایی خود را  به صورت غیر مجاز و نا ایمن و بسیار خطرناک به شبکه توزیع برق متصل کردند.

وی ضمن ارسال نامه به تبلیعات اسلامی در خصوص لزوم رعایت ایمنی تاسیسات برق از سوی هیئات مذهبی کاشان افزود: امروز برای چندمین بار متوالی نامه اخطار به سازمان تبلیغات اسلامی ارسال و در مورد ارشاد مسئولین این هیئات تذکر جدی ابلاغ شد تا این سازمان نیز با اهتمام ویژه به مسئولین هیئات منعکس کند.

رئیس اداره برق شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: مسئولین تمامی هیئات مذهبی در اسرع وقت باید نسبت به جمع‌آوری و حذف ریسه‌های روشنایی خود به ویژه آن دسته که به صورت غیرمجاز به شبکه توزیع برق متصل شده مبادرت کنند.

وی با بیان اینکه اتصال ناایمن تأسیسات برق برخی هیئات مذهبی شهرستان کاشان دغدغه‌هایی را ایجاد کرده است، گفت: از تمامی هیئات مذهبی درخواست داریم تا نسبت به جمع‌آوری تجهیزات برق هیئات مذهبی به شبکه برق که به صورت ناایمن بوده اقدام کنند.

حدادی خاطرنشان کرد: گلایه زیاد مردمی از ضعف ولت شبکه توزیع برق در محل‌های نصب ریسه، قطع و اتصالی مکرر در تاسیسات برقی این محل‌ها، روشن گذاشتن ریسه‌ها تا صبح از طرف برخی از هیئات در روزهای اخیر در سطح شهرستان کاشان دیده شده است.

وی ضمن تقدیر از مردم فهیم و ولایی شهرستان کاشان و هیئاتی که موارد را رعایت می‌کنند، تاکید کرد: توصیه می‌شود با تغییر فرهنگ مصرف بی‌رویه و غیرضروری برق در راستای مسئولیت اجتماعی خود به افراد ناآگاه تذکر لسانی داده شود تا همگی از این نعمت الهی به صورت مطلوب استفاده کنیم.

انتهای پیام/801/

نظر شما