شناسهٔ خبر: 67613515 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

افزایش خسارت های پرداختی بیمه حافظ

میزان خسارت و مزایای پرداختی خالص بیمه حافظ از ۱.۰۴۸.۳۵۴ میلیون ریال سال ۱۴۰۱ به ۲.۳۸۳.۰۰۵ میلیون ریال در سال گذشته رسیده که با رشد ۱۲۷ درصدی همراه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا؛ در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ بیمه حافظ با نماد "وحافظ" و سرمایه ثبت شده ۱.۸۵۸.۶۷۸ میلیون ریال و سرمایه ثبت نشده ۱.۱۴۱.۳۲۲ میلیون ریال در سایت کدال آمده است؛ میزان درآمد حق بیمه ناخالص این شرکت بیمه از ۲.۵۶۶.۵۳۷ میلیون ریال انتهای سال ۱۴۰۱ به ۵.۲۲۲.۶۹۵ میلیون ریال اسفند ماه ۱۴۰۲ رسیده است که با ۱۰۳ درصد رشد همراه بوده است.

همچنین میزان حق بیمه اتکائی واگذاری هم از ۵۰۷.۳۸۱ میلیون ریال سال ۱۴۰۱  به ۱.۰۲۲.۶۷۵ میلیون ریال در سال گذشته رسیده است که با رشد ۱۰۲ درصدی مواجه شده است.

حق بیمه خالص ( سهم نگهداری) هم از ۲.۰۵۹.۱۵۶ میلیون ریال سال ۱۴۰۱ به ۴.۲۰۰.۰۲۰ میلیون ریال در سال گذشته رسیده است که با رشد ۱۰۴ درصدی مواجه شده است. میزان درآمد سرمایه گذاری از محل منابع بیمه ای هم از ۶۱.۲۰۴ میلیون ریال سال ۱۴۰۱ به ۶۹.۳۵۶ میلیون ریال در انتهای سال گذشته رسیده است و رشد ۱۳ درصدی را تجربه کرده است.

میزان خسارت و مزایای پرداختی خالص هم از ۱.۰۴۸.۳۵۴ میلیون ریال سال ۱۴۰۱  به ۲.۳۸۳.۰۰۵ میلیون ریال در سال گذشته رسیده و با رشد ۱۲۷ درصدی همراه شده است.هزینه های بیمه ای هم از ۵۱۳.۷۰۰ میلیون ریال به ۸۴۸.۳۹۴ میلیون ریال رسیده و با ۶۵ درصد افزایش روبرو شده است.سود( زیان) خالص هم از ۱۰۱.۱۱۷ میلیون ریال سال ۱۴۰۱ به ۲۴۳.۶۴۱ میلیون ریال در سال گذشته رسیده است که با رشد ۱۴۱ درصدی همراه شده است و سود( زیان) عملیاتی بیمه حافظ هم از ۱۰۱.۹۷۷ میلیون ریال سال ۱۴۰۱  به ۲۵۴.۹۰۵ میلیون ریال سال۱۴۰۲ رسیده و با رشد ۱۵۰ درصدی همراه شده است.

افزایش خسارت های پرداختی بیمه حافظ

 

افزایش خسارت های پرداختی بیمه حافظ افزایش خسارت های پرداختی بیمه حافظ

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما