شناسهٔ خبر: 67613498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ثبت‌نام ۳۳۵ نفر در سامانه سماح خراسان شمالی طی ۲ روز

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: طی دو روز نخست آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح، ۳۳۵ نفر ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی عصر امروز _ چهارشنبه بیستم تیر _ در ستاد اربعین استان خراسان شمالی، اظهار کرد: اربعین نقطه قوت جبهه مقاومت منطقه، میثاق تمام مسلمان جهان، رزمایش مشترک و اثرگذار، نوعی صف آرایی، محصول و عصاره عاشورا است که با گفتمان امروز جهان تبیین پیدا کرده است.

وی افزود: طی اربعین در کنار تسهیل مسیر، باید بهره برداری فرهنگی و معنوی را هم انجام داد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مرز خسروی و مهران از مرزهای مورد توجه به لحاظ بعد مسافت و ارائه خدمات به زائران برای رفت و آمد است اما بر اساس تجربیات می‌توان گزینه‌های دیگر را نیز مورد تحلیل قرار داد.

ناهیدی گفت: بیمه زائران، ترغیب زائران به استفاده از خودروی شخصی، ضرورت اطلاع رسانی تحویل ارزها در شعب پست بانک روستایی، استفاده از ظرفیت و امکانات بسیج باید مورد تاکید تمامی مسئولان مرتبط باشد.

وی عنوان کرد: ثبت‌نام زائران کربلا از روز یکشنبه هفدهم تیر آغاز شده است که طی دو روز ۳۳۵ نفر ثبت‌نام خود را قطعی کردند و محدودیتی برای تعداد اعزام زائران وجود ندارد.

نظر شما