شناسهٔ خبر: 67613400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

امضای تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری در شهرستان ساوجبلاغ

همزمان با اجرای ابر پروژه فیبر نوری در استان البرز ضمن افزایش پهنای باند ، سرعت اینترنت در این استان افزایش می یابد و با تحولی بزرگ همراه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

تفاهم نامه اجرای طرح فیبرنوری شهرستان ساوجبلاغ با حضور دکتر البرزی فرماندارشهرستان ساوجبلاغ، دکتر بیان مدیر مخابرات منطقه البرز، سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوجبلاغ، سرهنگ فلاحتکار رئیس بسیج سازندگی استان البرز و شهرداران هشتگرد و گلسار امضا شد.

فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت و ضرورت توسعه فیبرنوری برای ارتباط بهتر در جهت ارتقای پایش تصویری گفت: توسعه فیبرنوری از اولویت‌هایی است که در دولت سیزدهم نیز مورد اهتمام و پیگیری بود و ما هم بر اهمیت این موضوع در شهرستان تاکید داریم.

در ادامه دکتر بیان مدیر منطقه گزارشی از فعالیتهای شرکت مخابرات ایران ومنطقه و روند اجرای پروژه فیبرنوری مطالبی عنوان کرد و مقرر شد ۳۰ کیلومتر خط فیبر نوری در راستای توسعه شبکه تا پایان سال توسط جهادگران بسیجی استان البرز در شهرستان ساوجبلاغ احداث شود.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری در شهرستان ساوجبلاغ مابین شرکت مخابرات و بسیج سازندگی استان البرز امضا و تبادل شد. 

نظر شما