شناسهٔ خبر: 67613295 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تعمیر یخچال در مشهد

یخچال‌های امروزی بسیار متفاوت از مدل‌های قدیمی این محصول ساخته و طراحی می‌شوند و در آنها از قطعات پیچیده‌ای استفاده شده است که کار با آن را تنها افراد آموزش دیده بلد هستند.

صاحب‌خبر -

برند بوش و الکترواستیل دو مورد از مشهورترین برندهای تولید کننده لوازم برقی خانگی هستند که حتماً شما هم تا به حال یکی از وسایل این دو برند را استفاده کرده‌اید. یخچال‌های بوش و الکترواستیل شهرت بسیار خوبی دارند و این شهرت را مدیون کیفیت بالا و طراحی زیبای محصولات خود هستند. در شهر مشهد و بسیاری از شهرهای دیگر ایران می‌توانید به راحتی از خدمات پس از فروش و تعمیرات یخچال‌های این دو برند استفاده داشته باشید. تنها کافی است در اولین فرصت ممکن با مراکز تخصصی تعمیر یخچال در مشهد تماس بگیرید.

برای عیب یابی یخچال چه مراحلی نیاز است

یخچال‌های امروزی بسیار متفاوت از مدل‌های قدیمی این محصول ساخته و طراحی می‌شوند و در آنها از قطعات پیچیده‌ای استفاده شده است که کار با آن را تنها افراد آموزش دیده بلد هستند. به عنوان مثال در اغلب برندها شاهد استفاده از بردهای الکترونیکی می‌باشیم که ساختار پیچیده‌ای دارند و بسیار حساس هستند. به همین علت شما برای تعمیر یخچال خود حتماً باید به سراغ افراد متخصص بروید و هیچگاه سعی نداشته باشید خودتان کار تعمیر این دستگاه را انجام دهید. کارشناسان تعمیر یخچال بوش در مشهد می‌توانند برای رفع مشکلات دستگاه در اولین فرصت ممکن در محل حاضر شده و به مشکلات شما رسیدگی کنند. در ادامه مطلب برخی از مشکلات متداول در یخچال‌های برند بوش و الکترواستیل را مشاهده خواهید کرد.

چرا بدنه یخچال الکترواستیل برق دارد

در وضعیت عادی در بدنه هیچ وسیله برقی نباید برق وجود داشته باشد و برق گرفتگی پس از تماس دست با بدنه دستگاه نشان دهنده یک مشکل در ساختار داخلی آن می‌باشد. احتمال دارد این وضعیت به دنبال خراب شدن موتور یخچال و اتصال بدنه در این قطعه اتفاق افتاده باشد. کارشناسان تعمیر یخچال در مشهد می‌توانند موتور یخچال شما را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز نسبت به تعویض یا تعمیر این قطعه اقدامات لازم را انجام دهند.

از دیگر دلایل برق داشتن بدنه یخچال می‌توان به فرسودگی سیم‌های داخلی دستگاه اشاره داشت که نیاز به تعویض آنها وجود دارد. گاهی اوقات نیز اتصال بدنه ترموستات باعث برق داشتن بدنه یخچال می‌شود و حتی ممکن است این اتصال بدنه را در سرپیچ لامپ درون یخچال داشته باشیم. هرگز برای بررسی سیستم برقی یخچال خودتان اقدام نکنید و حتماً از کارشناسان تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد کمک بخواهید. در نظر داشته باشید در برخی موارد احتمال دارد به دلیل وجود الکتریسیته ساکن بر روی یخچال شما با دست زدن به بدنه یخچال دچار برق گرفتگی شوید. رفع این مشکل را نیز باید به افراد ماهر بسپارید.

تعمیر یخچال در مشهد

به چه دلیل فضای داخلی یخچال بوش شما به اندازه کافی خنک نمی‌شود

اگر محیط داخل یخچال به قدر مناسب خنک نشود مواد غذایی داخل آن به سرعت خراب خواهند شد. اغلب پیشنهاد می‌شود تنظیمات یخچال را روی حدود ۴ درجه سانتیگراد نگه دارید. برای انجام تنظیمات دما می‌توانید با کارشناسان تعمیر یخچال در مشهد تماس داشته باشید و یا اینکه با استفاده از دفترچه راهنمای محصول خودتان تنظیمات مورد نظر را در یخچال انجام دهید. افزایش دما در فضای داخلی یخچال بوش و الکترواستیل می‌تواند به خاطر خالی شدن شارژ گاز یخچال باشد. امکان دارد در نقطه‌ای از لوله‌ها نشتی گاز وجود داشته باشد و یا اینکه به مرور زمان سطح گاز مبرد درون یخچال کاهش یافته است.

مورد دیگری که باید به بررسی آن بپردازید لاستیک‌های دور درب یخچال می‌باشند که احتمال پارگی و پوسیدگی آنها به مرور زمان افزایش می‌یابد. در چنین شرایطی برای تعویض این لاستیک‌ها می‌توانید از کارشناسان تعمیر یخچال بوش در مشهد کمک بخواهید. البته موارد دیگری نیز می‌توانند در دمای داخلی یخچال چماق تاثیرگذار باشند که از جمله آنها می‌توان به ایراد در ترموستات دستگاه اشاره داشت. همچنین ممکن است خراب شدن فن و یا ایراد در کمپرسور چنین وضعیتی را در دستگاه به وجود آورد.

علت خارج نشدن آب از آبریز یخچال بوش

از قابلیت‌های جالبی که در یخچال‌های مدرن در نظر گرفته شده است آبریز یخچال می‌باشد که به شما امکان می‌دهد در هر زمان از روز به آب خنک دسترسی داشته باشید. این قابلیت به خصوص در روزهای گرم تابستان بسیار برای شما مفید خواهد بود. اما گاهی پیش می‌آید که پس از فشار دادن پدال آبریز متوجه می‌شوید جریان آبی از دستگاه خارج نمی‌شود. پیشنهاد می‌شود در همان مرحله اول با کارشناسان تعمیر یخچال در مشهد تماس گرفته و از آنها بخواهید قطعات مرتبط در یخچال شما را مورد بررسی قرار دهند. 

یکی از بخش‌هایی که نیاز به رسیدگی دارد شیر برقی یخچال می‌باشد که احتمال سوختگی آن تقریباً زیاد است. اگر نیاز به تعویض شیر برقی بود باید انجام این کار را به افراد متخصص بسپارید. از بخش‌های دیگری که باید مورد بررسی قرار گیرند پدال آبسردکن یخچال می‌باشد که ممکن است خراب شده و به دنبال آن جریان آب متوقف گشته باشد. همچنین کارشناسان تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد شلنگ‌های داخلی یخچال شما را مورد بررسی قرار خواهند داد تا از نبود سوراخ و پارگی در آنها مطمئن شوند. 

تعمیر یخچال در مشهد

چرا موتور یخچال الکترواستیل بیش از حد داغ می‌شود

کمی داغ بودن بدنه موتور یخچال شما طبیعی است اما اگر احساس می‌کنید افزایش دما به قدری زیاد شده است که از حالت طبیعی خارج شده باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهید. از آنجایی که موتور از قطعات گران قیمت و بسیار مهم در دستگاه شما می‌باشد همان اول با کارشناسان تعمیر یخچال در مشهد تماس گرفته و از آنها برای عیب یابی مشکل پیش آمده در دستگاه خود راهنمایی بخواهید. یکی از دلایل افزایش دمای بدنه موتور یخچال می‌تواند خراب شدن رله اورلود موتور باشد که نیاز به تعویض این قطعه وجود خواهد داشت. بررسی این قطعه را حتماً باید به افراد کارشناس بسپارید. 

مورد دیگری که نیاز به بررسی دارد احتمال کیپ شدن مدار در دستگاه می‌باشد که باید از کارشناسان تعمیر یخچال بوش در مشهد بخواهید این مورد را بررسی نمایند. همچنین به بررسی کمپرسور یخچال خود بپردازید و مطمئن شوید در وضعیت سالمی قرار دارد. گاهی اوقات کمپرسور یخچال سوخته و به دنبال آن دمای بدنه موتور افزایش پیدا می‌کند. همچنین اگر در یخچال شما در کنار کمپرسور از یک فن استفاده شده است حتماً باید بررسی این فن را نیز در نظر داشته باشید و از سالم بودن پروانه‌های آن مطمئن شوید. 

نظر شما