شناسهٔ خبر: 67613067 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مسی قبل از بازی به آرژانتینی‌ها چه گفت؟/ سخنان انگیزشی خاص لئو برای رسیدن به فینال!

رودریگو دی‌پائول سخنان انگیزشی ویژه لیونل مسی در آستانه بازی آرژانتین - کانادا را فاش کرد.

صاحب‌خبر -

آرژانتین برای چهارمین بار در پنج رقابت اخیر به فینال کوپا آمریکا رسیده است، آنخل دی‌ماریا آخرین بازی خود را برای تیم ملی کشورش در فینال انجام می‌دهد و خیلی‌ها این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا این آخرین حضور مسی در این رقابت‌ها خواهد بود یا خیر.

مسی به هر افتخاری در دنیای فوتبال رسیده و در تیم ملی آرژانتین نقش فعال‌تری را به عنوان کاپیتان و راهنما ایفا می‌کند. رودریگو دی‌پائول پس از بازی توضیح داد که مسی قبل از بازی سخنرانی خاصی انجام داده و تیم را با انگیزه ویژه‌ای به زمین فرستاد.

«لئو همیشه صریح و مختصر صحبت می‌کند. امروز او به نکته‌ای اشاره کرد که مشخصاً می‌دانست که انگیزه بیشتری به ما خواهد داد. لئو به ما گفت که آخرین بازی آنخل دی‌ماریا باید در فینال باشد و با هم می‌توانیم به آن برسیم. خوب، ما این کار را انجام دادیم. دی‌ماریا همانطور که سزاوارش است بازنشسته می‌شود و در یک فینال دیگر بازی می‌کند.»

آرژانتین با برنده کلمبیا-اروگوئه در بامداد دوشنبه بازی خواهد کرد به این امید که یک جام قهرمانی دیگر را به کارنامه افتخاراتش اضافه کند.

دی‌پائول ادامه داد: «میراثی که دی‌ماریا از خود به جا می‌گذارد جاودانه است. او کسی است که در فینال‌ها گل زده و سزاوار بهترین‌هاست. یکی از بهترین‌ ستاره‌هاست برای پوشیدن این پیراهن. برای من افتخار بزرگی بود که در کنار او در این مسیر قدم گذاشتم و عناوین قهرمانی کسب کردم. امیدوارم بتوانیم دی‌ماریا را در فینال کوپا آمریکا با جام روانه کنیم. یک بار دیگر برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد. بازیکنان بسیار کمی هستند که قدرت تصمیم‌گیری در مورد زمان بازنشستگی خود را داشته باشند. خیلی خوشحالم که او خودش برای این موضوع تصمیم گرفت. بدون شک زیاد در موردش فکر کرده، در موردش با خانواده خود صحبت کرده. لحظه‌های زیادی آمده و رفته و برای او بهتر بود که اینگونه برود. ما در این کوپا خیلی کم به این موضوع می‌پردازیم. تصمیم گرفتیم لذت ببریم و بخندیم. او می‌داند که چقدر دوستش داریم و می‌خواهیم جاودانه بماند. اما این یک تصمیم کاملا شخصی است. و هر تصمیمی که بگیرد خوب خواهد بود.»

جالب اینجاست که خود مسی به طور دقیق یادش نمی‌آید که قبل از بازی به بچه‌ها چه گفته بود. همانطور که موندو دپورتیوو نوشته، مسی بعد از بازی گفت: «راستش به خاطر نمی‌آورم. دقیق یادم نیست چه گفتم اما در مورد دی‌ماریا حرف زدم، در مورد لذت از بازی، در مورد تلاش برای رسیدن به یک فینال دیگر، و اینکه ما ارزش هرکاری که انجام می‌دهیم را می‌دانیم، اینکه دستیابی به همه آنچه بدست آوردیم آسان نبوده، و اینطور چیزها.»

بیشتر بخوانید: لیونل مسی پس از اولین گل؛ این آخرین حضور من است.../ باید لذت ببرم؛ باید جشن بگیریم

نظر شما