شناسهٔ خبر: 67612921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سالن ورزشی ثامن مشهد تامین شده است

رییس اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفری مجموعه ثامن الائمه(ع) هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بود که در دولت تامین شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، فرزاد آقا بیگی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید رییس بازرسی منطقه ۲ کل کشور و دبیر شورای نظارتی خراسان رضوی از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ثامن الائمه(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: از مجموع هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار ابلاغی و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار استانی بود که ۵۵۰ میلیارد آن از اعتبارات مناطق نفت خیز تهیه شد.

اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی سالن ورزشی ثامن مشهد تامین شده است

وی ادامه داد: کلنگ زنی سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن الائمه سال ۱۳۸۵ انجام شد و با گذشت ۱۸ سال آماده بهره برداری نبود اما با روی کار آمدن دولت شهید جمهور و انجام کار جهادی ورق برگشت و کارها سرعت گرفت.

وی اضافه کرد: با تاکید دولت و استاندار خراسان رضوی و پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان به صورت شبانه روز ۲ پیمانکار بنا، سه پیمانکار تجهیزاتی و تاسیساتی در حال فعالیت هستند تا این سالن ورزشی که می تواند بار مسابقات استاندارد ورزشی را در مشهد به دوش بکشد در هفته دولت آماده بهره برداری شود.

نظر شما