شناسهٔ خبر: 67612874 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

۸۱۰ هزار داوطلب کنکور کارت آزمون را دریافت کردند

مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر نسبت به مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اقدام کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه علوم ریاضی و فنی در صبح پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳، در گروه علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳، در گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ در گروه زبان‌های خارجی در بعدازظهر پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ و در گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

علیرضا کریمیان مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: از تعداد ۹۸۴ هزار و ۲۱۴ نفر داوطلب تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر تاکنون نسبت به مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اقدام کرده‌اند.

وی افزود: توصیه می‌شود داوطلبان زودتر نسبت به دریافت کارت اقدام کنند تا در صورت نیاز به رفع نقص بتوانند نقص کارت را برطرف کنند.

نظر شما