شناسهٔ خبر: 67612761 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیشنهاد تشکیل خانه‌ موزه آیت‌الله رئیسی

شهردار تهران در دیدار با خانواده شهید آیت الله ابراهیم رئیسی ضمن ارائه پیشنهاد تبدیل منزل شهید جمهور به خانه موزه، از پیگیری این موضوع خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران به همراه محمدمهدی اسماعیلی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بیت شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی، ضمن شرکت در مجلس عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در آن محمدامین توکلی‌زاده؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی و مهرداد باقری؛ رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هم حضور داشتند، جمیله علم‌الهدی؛ همسر شهید، از حمایت‌های شهردار تهران در دوران مسؤلیت رئیس‌جمهور ِفقید مرحوم آیت‌الله رئیسی، قدردانی و تشکر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این دیدار با تأکید بر ضرورت تداوم گفتمان آیت‌الله شهید رئیسی و ادامه راه ایشان، شهردار تهران را از شخصیت‌هایی دانست که در زمان حیات رئیس‌جمهور فقید، همواره همراه و در تعامل با دولت عمل می‌کرد.

شهردار تهران در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله رئیسی، پیشنهاد داد خانه‌موزه‌ای مانند آنچه برای شهید چمران یا شهید رجایی تشکیل شده برای آن شهید هم ساخته شود. در این خانه‌موزه آثار و دست‌نوشته‌های آن شهید در معرض علاقمندان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما