شناسهٔ خبر: 67612458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار البرز: ایستگاه مترو شهید سلطانی بزودی افتتاح می شود

استاندار البرز گفت: مردم استان البرز بیش از ۲ دهه در انتظار بهره برداری از قطار شهری کرج بودند که طی حدود ۲ سال اخیر تکمیل و بهره برداری از این پروژه شتاب گرفته و اکنون شاهد مراحل پایانی ایستگاه شهید سلطانی سلطانی هستیم.  استاندار البرز گفت: مردم استان البرز بیش از ۲ دهه در انتظار بهره برداری از قطار شهری کرج بودند که طی حدود ۲ سال اخیر تکمیل و بهره برداری از این پروژه شتاب گرفته و اکنون شاهد مراحل پایانی ایستگاه شهید سلطانی سلطانی هستیم. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در بازدید از روند تکمیل پروژه ایستگاه شهید سلطانی که که ظهر امروز چهارشنبه صورت گرفت، افزود: اکنون شاهد حجم زیادی از تردد خودرو و ترافیک در  میدان شهید سلطانی هستیم که با راه‌اندازی این ایستگاه ۵۰ درصد گره ترافیکی این مسیر باز خواهد شد.

وی ادامه داد: با این پروژه خط ۵ متروی تهران به خط ۲ قطارشهری کرج اتصال پیدا می کند و این قابلیت نیز فراهم شده که به داخل شهر فردیس امتداد یابد از این رو مدیریت شهری فردیس باید برای این امر با توجه به ضرورت های موجود، اهتمام داشته باشند.

عبداللهی گفت: با افتتاح ایستگاه شهید سلطانی مترو در شهر کرج، گامی مهم در راستای بهبود حمل‌ونقل عمومی و رفاه مسافران این منطقه برداشته شده است.

وی افزود: با افتتاح این ایستگاه، انتظار می‌رود که ترافیک در منطقه کاهش یابد و مسافران بتوانند به راحتی و سرعت بالاتر به مقصد خود برسند. همچنین، این اقدام قدمی مثبت در جهت افزایش سطح خدمات حمل‌ونقل عمومی در شهر کرج محسوب می‌شود.

عبداللهی گفت: با توجه به تاثیرات مثبت این پروژه بر ترافیک، آلودگی هوا و رفاه مسافران، افتتاح ایستگاه شهید سلطانی مترو در کرج به عنوان یک دستاورد بزرگ و مهم در راستای بهبود زندگی شهروندان این منطقه قابل تحسین است.

وی افزود: جای خرسندی دارد که با اتحاد و انسجام مجموعه مدیران شهری و استانی، در این مدت توفیق حاصل شد تا به انتظار دیرینه مردم برای راه اندازی قطارشهری پایان بخشیم و این پروژه را با سرعت بیشتری پیش ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما