شناسهٔ خبر: 67612360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار شادگان عنوان کرد

تقدیر از مشارکت گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات

دلال آلبوشهبازی

فرماندار شادگان در مجلس گفت: با توجه به حساسیت مناظره‌ها و افزایش رقابت‌ها، مردم استقبال بیشتری برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری داشتند و در نتیجه در مرحله دوم، افراد بیشتری پای صندوق‌های رای آمدند.

صاحب‌خبر -

جمال صالح‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور پرشور مردم در  انتخابات اظهار کرد: میزان مشارکت مردم شهرستان شادگان در مرحله دوم انتخابات به بالای ۵۰ درصد رسید و نسبت به مرحله اول که ۴۰ درصد بود، رشد خوبی داشت.

وی افزود: با توجه به حساسیت مناظره‌ها و افزایش رقابت‌ها، مردم استقبال بیشتری برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری داشتند و در نتیجه در مرحله دوم، افراد بیشتری پای صندوق‌های رای آمدند. از سوی دیگر در سطح شهرستان شادگان، عشایر و مظیف‌ها برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات فعال شدند که در این زمینه تاثیرگذار بود.

فرماندار شادگان گفت: همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات در این زمینه تاثیرگذار بود و موجب افزایش مشارکت مردم در انتخابات شد.

صالح‌زاده بیان کرد: از سوی دیگر با توجه به شرایط غزه، مردم بیشتر احساس مسئولیت کردند و گفتند باید نه محکمی در مقابل اسرائیل داشته باشیم، بنابراین مشارکت مردم در انتخابات گسترده‌تر شد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

نظر شما