شناسهٔ خبر: 67612326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی:

امنیت و توجیه سرمایه‌گذاری در گناباد و بجستان را تضمین می‌کنیم

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین اولویت برای یک سرمایه‌گذار، امنیت سرمایه‌گذاری و توجیه مالی و اقتصادی است و تضمین می‌کنیم که با سرمایه‌گذاری در گناباد و بجستان، امنیت و توجیه اقتصادی و بازدهی مناسب سرمایه عزیزان را با کمک و تسهیلات و مانع زدایی‌ها، تامین کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، ۱۵ نفر از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مطرح کشوری به دعوت مسئولین شهرستان گناباد، از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و صنایع این منطقه بازدید کردند.

این کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با بازدیدهای میدانی، در جریان امکانات، تسهیلات و فرصت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در شهرستان گناباد قرار گرفتند.

هادی محمدپور در حاشیه این بازدیدها با تاکید بر لزوم توجه ویژه به فرصت‌های نهفته در شهرستان‌های گناباد و بجستان و فعال سازی آنها و تشکر از قبول دعوت و حضور سرمایه گذاران، همچنین تلاشها و زحمات مسئولین شهرستان ها به ویژه فرمانداران محترم که از ۶ ماه قبل این موضوع در دستورکار فرماندار محترم گناباد بود، اظهارکرد: همراه با مدیران شهرستان‌های مذکور، آماده استقبال از فعالیت‌های سرمایه‌گذاری هستیم و وظیفه خود می‌دانیم که بستر لازم جهت حضور سرمایه‌گذاران در منطقه را آماده کرده و فرش قرمز زیر پایشان پهن کنیم.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌شک در تهران جلسات تکمیلی را ادامه خواهیم داد، گفت: اولین اولویت برای یک سرمایه‌گذار، امنیت سرمایه‌گذاری و توجیه مالی و اقتصادی است و تضمین می‌کنیم که با سرمایه‌گذاری در گناباد و بجستان، امنیت و توجیه اقتصادی و بازدهی مناسب سرمایه عزیزان را با کمک و تسهیلات و مانع زدایی‌ها، تامین کنیم.

نظر شما