شناسهٔ خبر: 67612313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز خبر داد

آماده‌سازی پروژه‌های ترافیکی اربعین در چذابه/ درخواست ۱۵۰ ون برای جابه‌جایی زائران

دلال آلبوشهبازی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز آماده‌سازی پروژه‌های ترافیکی در مرز چذابه در آستانه اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الله سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری عزاداری ابا عبدالحسین(ع) اظهار کرد: با توجه به آغاز عزاداری‌ها و فعالیت تکایا و مواکب، از رانندگان می‌خواهیم در این ایام به ویژه در محدوده استقرار مواکب و شب‌ها که هوا تاریک است، دقت بیشتری داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی افزود: در این ایام به صورت موردی و طبق هماهنگی با پلیس راهور منطقه، انسدادهای مقطعی در برخی مناطق اعمال می‌شود و معمولا در یکی دو ساعت پایان شب محورها مسدود و سپس باز می‌شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: همچنین در ایام در زمان برگزاری مراسم در خصوص مراکز تجمعی مهم مانند مصلی و گلزار شهدا، اطلاعیه‌ها در خصوص زمان و محل فعالیت اتوبوس‌ها توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز صادر می‌شود.

آماده‌سازی پروژه‌های ترافیکی در مرز چذابه 

سلیمانی بیان کرد: در مراسم اربعین حسینی(ع)، امور مرز چذابه در اختیار شهرداری اهواز است و اقدامات در حوزه خدمات شهری و حمل و نقل در پایانه مرزی چذابه توسط شهرداری اهواز انجام می‌شود. در حال حاضر هر هفته از پروژه‌های در حال اجرا در این مرز بازدید می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر آسفالت پارکینگ‌ها در مرز چذابه در حال انجام است. همچنین سازمان تاکسیرانی در حال پیگیری برای ایجاد سایبان برای تاکسی‌ها و مسافربرها است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: سعی می‌شود هر سال کیفیت خدمات در این مرز افزایش یابد و در این راستا امسال ون‌های بیشتری برای جابه‌جایی زائران در این مرز در نظر گرفته می‌شود. درخواست خرید ۱۵۰ دستگاه ون داده شده است که در صورت تامین، مستقیم به مرز چذابه اعزام و پس از اربعین، وارد چرخه حمل و نقل اهواز می‌شوند. 

انتهای پیام 

نظر شما