شناسهٔ خبر: 67612218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

ایده «هر کلانتری یک شهر» در کرمانشاه جالب است

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور با بیان اینکه نقش و اهمیت کلانتری‌ها و پاسگاه‎ها در امنیت شهر و جامعه غیرقابل انکار است گفت: ایده «هر کلانتری یک شهر در کرمانشاه» جالب است و می‌تواند الگوی مناسبی برای کل کشور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار محمد شرفی ظهر امروز _چهارشنبه بیستم تیر_ در بازدید از کلانتری ۲۲ بهمن کرمانشاه اظهار کرد: نقش و اهمیت کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در امنیت شهر و جامعه غیرقابل انکار است و مامورانی که در این مراکز مشغول انجام وظیفه هستند، سهم زیادی در برقراری امنیت و آرامش دارند.

وی افزود: این نکته را هم باید در نظر گرفت که کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها برای انجام هرچه بهتر مأموریت‌ها و ایجاد امنیت و آرامش نیاز به تغییرات و نوآوری‌هایی دارند که از زمان حضور سردار حاجیان در مسند فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه شاهد آن هستیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در کرمانشاه اجرا شده طرح هر کلانتری یک شهر است که طی آن با تجهیز این مراکز به دوربین‌های رصد و پایش عملاً اشراف کلانتری‌ها را نسبت به حوزه استحفاظی خود افزایش داده است.

سردار اشرفی اضافه کرد: اجرای طرح هر کلانتری یک شهر، طرح بسیار موفقی در کرمانشاه بوده که با ایده سردار حاجیان عملیاتی شده است، ایده‌ای که می‌تواند به عنوان یک الگو در کل کشور نیز اجرایی و عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: بدون شک چنین ایده‌ها و الگوهایی پلیس را در انجام هرچه بهتر مأموریت‌ها و وظایفش کمک خواهد کرد و باعث می‌شود میزان جرایم کاهش و در مقابل احساس امنیت افزایش پیدا کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور امنیت موجود در کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کاهش جرایمی همچون سرقت و کنترل جرایم دیگر باعث شده است کرمانشاه در زمره استان‌های امن کشور قرار گیرد که جای قدردانی دارد.

نظر شما