شناسهٔ خبر: 67612188 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

مورد عجیب «اسنپ فود»؛ تماس برای تحویل غذا در روز بعد! + مستندات

بله! درست متوجه شده‌اید؛ پیشنهاد انجام سفارش و تحویل غذا در بعد از ظهر روز بعد! پیشنهادی به شدت عجیب که معلوم است با مخالفت این فرد مواجه می‌شود و وقتی خطاب به اپراتور می‌گوید که پولم را پس بدهید، بار دیگر شگفت زده می‌شود...

صاحب‌خبر -

"خبری از پس دادن پول‌تان نیست؛ اگر می‌خواهید غذایی که دیشب سفارش داده‌اید را امروز بفرستیم!"

به گزارش «تابناک»، آنچه خواندید، خلاصه و چکیده پیامی‌ست که اپراتور پشتیبانی «اسنپ فود»، اپلیکیشن فروش و تحویل غذای آنلاین به مشتری‌ای داده که به شدت از بلایی که بر سرش آورده و موجبات بروز مشکلاتی جدی برایش را فراهم آورده‌اند، گلایه‌مند و ناراضی است و احساس می‌کند دستش به جایی بند نیست!

او در این باره می‌گوید: «جمعه شب برای جمع بزرگی که میهمانم بودند از اسنپ فود غذا سفارش دادم، اما هرچه زمان گذشت، خبری از تحویل غذا نشد. وقتی به سراغ اپلیکیشن رفتم، متوجه شدم که پیام عذرخواهی بابت تاخیر درج کرده‌اند و زمان تحویل غذا چند دقیقه به نیمه شب است. البته این وضعیت قابل قبول نبود، اما چون پشتیبانی اسنپ اصلا رضایت بخش نیست، سراغ شان نرفتم.»

مورد عجیب «اسنپ فود»؛ تماس برای تحویل غذا در روز بعد!

البته این تازه شروع ماجرا و بلایی است که بر سر این فرد آورده اند، چراکه در ادامه ساعت از موعد درج شده در اپلیکیشن عبور می‌کند و باز هم هیچ خبری از تحویل غذا نمی‌شود، آن هم در حالی که میهمانان چشم انتظار هستند. تاخیری که طولانی می‌شود تا در نهایت وی را مجاب به تماس با پشتیبانی اسنپ کند، با این تصور که به سرعت به این سهل انگاری پایان خواهند داد، غافل از اینکه فاجعه بزرگتر از این حرف هاست.

اما بشنوید از ادامه ماجرا که تا ساعتی بعد هم هیچ خبری از تحویل غذا نمی‌شود، مشتری درمانده مجبور می‌شود روانه سطح شهر شده و تلاش نماید غذایی برای میهمانانش تدارک دیده و از آبروریزی بوجود آمده عبور نماید و در این حین وقتی از اپراتور اسنپ فود در خصوص عدم تحویل غذا توضیح می‌خواهد و به ایشان شکایت می‌کند، با این پاسخ مواجه می‌شود که موضوع را بررسی خواهند کرد و با وی تماس خواهند گرفت.

تماسی که فردای آن روز، ساعتی از ظهر گذشته برقرار می‌شود و اپراتور به وی می‌گوید: «ما موضوعی که با همکاران ما در میان گذاشتید را بررسی کردیم و نتیجه گرفتیم که مشکل از سمت شما بوده است»! موضوعی که تعجب شدید این مشتری را به دنبال دارد، اما دقایقی بعد، به شدت عجیب‌تر می‌شود چراکه اپراتور پشتیبانی به وی می‌گوید: «اگر تمایل دارید، سفارشتان را اکنون برایتان ارسال کنیم!»

مورد عجیب «اسنپ فود»؛ تماس برای تحویل غذا در روز بعد!

بله! درست متوجه شده‌اید؛ پیشنهاد انجام سفارش و تحویل غذا در بعد از ظهر روز بعد! پیشنهادی به شدت عجیب که معلوم است با مخالفت این فرد مواجه می‌شود و وقتی خطاب به اپراتور می‌گوید که پولم را پس بدهید، بار دیگر شگفت زده می‌شود چراکه پاسخ اسنپ به وی، غیرممکن بودن این کار است!

موردی بسیار عجیب که نشان می‌دهد فقدان نظارت در این عرصه کار را به جایی رسانده که امثال اسنپ فود نه تنها حاضر به پذیرش اشتباه شان نیستند و تلاشی نمی‌کنند که رضایت مشتریان ناراضی و آسیب دیده را جلب نمایند، که ابایی از پس ندادن پول غذایی که تحویل نداده‌اند هم ندارند و مطمئن هستند که این دست اقدامات غیرقانونی و عجیب، لطمه‌ای متوجه کسب و کارشان نخواهد کرد و عقوبتی برایشان به دنبال نخواهد داشت!

اوضاع عجیب و غریبی که بایستی دید چه زمانی تغییر خواهد کرد و ورود نهاد‌های نظارتی به ماجرا را به دنبال خواهد داشت. جای خالی نظارت که نه تنها موجب آسیب دیدن شهروندان می‌شود، که به لطمه دیدن اعتماد عمومی به کسب و کار‌های نوپا و آنلاین هم منجر خواهد شد و از این رو، احتمالا تقاضای کسب و کار‌های منضبط در این حوزه هم، رسیدگی فوری و جدی به این دست موارد است.

گفتنی‌ست که مستندات بیشتر روایت یاد شده نزد «تابناک» محفوظ است و این رسانه آمادگی دارد در راستای تنویر افکار عمومی، پاسخ اسنپ فود در این خصوص را دریافت و منتشر نماید.

 

نظر شما