شناسهٔ خبر: 67612166 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کمپرسورهای برودتی کوپلند و دانفوس را از کجا تهیه کنیم؟

کمپرسورهای برودتی قلب سیستم‌های تراکمی و یکی از اصلی‌ترین اجزای سیستم‌های تهویه و تبرید هستند. در بین برندهای مختلف کمپرسور برودتی، کمپرسور دانفوس و کوپلند به دلیل راندمان و سازگاری بالا، طرفداران زیادی دارند. در این مطلب ضمن توضیحاتی کوتاه درباره کمپرسورهای کوپلند و دانفوس، به شما خواهیم گفت که این کمپرسورها را از کجا خریداری کنید.

صاحب‌خبر -

کمپرسور کوپلند ساخت کجاست؟

انواع کمپرسورهای کوپلند (Copeland) در دو مدل اسکرال و سیلندر پیستونی طراحی و تولید می‌شوند. کمپرسور سیلندر پیستونی خود در دو مدل بسته و نیمه‌بسته موجود است و مدل اسکرال نیز در چهار دسته کلی ZR، ZPD، ZRD و ZP تولید می‌شود.

در یک دسته‌بندی دیگر، انواع کمپرسورهای کوپلند در سه گروه اسکرال، کوپلند سمی هرمتیک یا DWM و هرمتیک قرار می‌گیرند. به‌طورکلی، کمپرسور کوپلند برای گازهای R134A، R22 ،R407C ، R404A ،R410A  بهینه‌سازی می‌شوند. این تجهیزات در کشورهای چک، تایلند، بلژیک، چین و آمریکا تولید می‌شود و غالب مدل‌ها در بازار داخلی ایران موجود هستند. برای خرید کمپرسورهای کوپلند با قیمت مناسب، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می‌توانید به دیجی آچار نمایندگی کمپرسور کوپلند در ایران مراجعه کنید.

مشخصات فنی کمپرسور اسکرال کوپلند

انواع کمپرسور اسکرال کوپلند در اغلب سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی و صنعتی مانند داکت اسپلیت، کولر گازی ایستاده، چیلر و مینی‌چیلر استفاده می‌شوند. مدل‌های اسکرال ضمن راندمان بالا و قابلیت استفاده در اکثر سیستم‌های تهویه مطبوع، صدا و لرزش کمتری ایجاد می‌کنند و مصرف انرژی پایین‌تری دارند.

مشخصات کمپرسور سمی هرمتیک کوپلند

کمپرسورهای سیلندر پیستونی سمی هرمتیک در کشور چک ساخته می‌شوند. رنگ این کمپرسورها مشکی است و در ظرفیت‌های 2 تا 8 سیلندر موجود هستند. این دسته از کمپرسورهای کوپلند برای کاربری برودتی در سردخانه‌ها با دمای متوسط و متوسط پایین (زیر صفر، بالای صفر و تونل انجماد) استفاده می‌شوند. گفتنی است که کمپرسورهای برودتی کوپلند هرمتیک، ضمن کیفیت و طول عمر بالا، قابل تعمیر و اورهال هستند. این دستگاه‌ها با انواع گاز مبرد ازجمله گازهای R22 ،R134A ، R404A و R407Cسازگاری دارند.

مشخصات کمپرسور هرمتیک کوپلند

هرمتیک نیز از نوع کمپرسورهای بسته و غیرقابل تعمیر است و در کشورهای بلژیک، تایلند و چین در دو سری CR و QR تولید می‌شود. این دسته نیز صدای کم و لرزش پایینی دارند و برای سیستم‌های تبرید و تهویه مطبوع در شرایط آب‌وهوایی سخت بسیار کارآمد هستند.

کمپرسورهای برودتی کوپلند و دانفوس را از کجا تهیه کنیم؟

کمپرسور دانفوس ساخت کجاست؟

دانفوس (danfoss) یکی از کمپانی‌های مشهور در حوزه صنایع برودتی و تهویه مطبوع است و در کشور دانمارک قرار دارد. انواع کمپرسور دانفوس به دلیل مصرف پایین انرژی و کارایی بالا بسیار پرطرفدار هستند و البته ازلحاظ توان اسمی، جابجایی، بازه دمایی، حجم روغن و سایز لوله‌ها تفاوت دارند. این شرکت انواع کمپرسور و سایر محصولات خود را در کشورهای مختلفی ازجمله فرانسه، دانمارک، چین، مکزیک تولید می‌کند و اکثر این محصولات در بازار ایران نیز وجود دارند و توسط نمایندگی‌های دانفوس در ایران عرضه می‌شوند.

انواع کمپرسورهای دانفوس

کمپرسورهای برودتی دانفوس و سایر محصولات این کمپانی در چندین بخش صنعتی و نیمه‌صنعتی شامل تولیدات یخچال‌های خانگی، یخچال‌های صنعتی، سردخانه‌ها و... به‌کار می‌روند. این شرکت به‌ویژه در زمینه تولید دستگاه‌های تهویه مطبوع بسیار فعال است. کمپرسورهای دانفوس در سه دسته اسکرال، یخچالی و مینروپ تولید و عرضه می‌شوند. مدل مینروپ نام تجاری همان کمپرسور هرمتیک سیلندر پیستونی است. کمپرسور دانفوس با انواع گازهای مبرد R22 ،R134A ،R507، R404A و R407C سازگار هستند.

  • اسکرال دانفوس: این کمپرسورها در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و به دلیل کارکرد در محدوده دمای مختلف در اپراتورهای دما بالا و پایین استفاده می‌شوند. کمپرسور اسکرال دانفوس در چندین سری ازجمله HRM، HLM، SM، SY و SH تولید می‌شود که ازلحاظ دامنه دمایی، ظرفیت و برخی ویژگی‌های دیگر با هم تفاوت دارند.

  • مینروپ یا سیلندر پیستونی: این دسته از کمپرسورهای برودتی دانفوس نیز در شش سری تولید می‌شود و در سیستم‌های برودتی به‌کار می‌رود. کمپرسورهای پیستونی با گازهای مبرد مختلف سازگار هستند و محدوده دمایی آن‌ها متوسط و بالا است.

  • مدل یخچالی: کمپرسورهای یخچالی یا یخچالی سکاپ به دلیل راندمان و عملکرد بالا و کاربری گسترده موردتوجه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع قرار گرفته‌اند.

نمایندگی کمپرسورهای کوپلند و دانفوس در ایران

همان‌طورکه بیان کردیم، محصولات دو کمپانی مشهور کوپلند و دانفوس در بازار داخلی ایران موجود هستند. برای اطمینان از کیفیت و اصالت کالا، خرید با قیمت مقرون‌به‌صرفه و همچنین بهره‌مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش، بهتر است این محصولات را از نمایندگی معتبر کمپرسور کوپلند و دانفوس خریداری کنید.

دیجی آچار نمایندگی کمپرسور کوپلند و دانفوس

دیجی آچار به‌عنوان برترین و معتبرترین نمایندگی کمپرسورهای برودتی کوپلند در ایران، این برندها را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتری قرار می‌دهد. با خرید از نمایندگی DigiA4 علاوه‌بر خرید مقرون‌به‌صرفه، از مشاوره خرید نیز بهره‌مند خواهید شد و ضمن خرید محصولات اورجینال و اصل، خدمات پس از فروش این نمایندگی را نیز دریافت خواهید کرد. دیجی آچار محصولات خود را در کوتاه‌ترین زمان به تمام مناطق کشور ارسال می‌کند.

کمپرسورهای برودتی کوپلند و دانفوس را از کجا تهیه کنیم؟

خرید کمپرسورهای کوپلند و دانفوس از نمایندگی

کوپلند و دانفوس دو برند مشهور کمپرسور در جهان هستند و انواع کمپرسورهای اسکرال و پیستونی را در چندین سری با ویژگی‌ها و کاربرد‌های متنوع به بازارهای جهان عرضه کرده‌اند. برای خرید کمپرسورهای برودتی کوپلند و دانفوس می‌توانید به دیجی آچار، تنها نمایندگی معتبر آن‌ها در تهران مراجعه کنید. این نمایندگی به‌صورت اینترنتی نیز فعالیت دارد و محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می‌کند.

 

پایان رپرتاژ آگهی

برچسب‌ها:

نظر شما