شناسهٔ خبر: 67612121 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نگارش سریال ۱۵ قسمتی «زنجیره» آغاز شد

نگارش فیلمنامه و مذاکره با بازیگران سریال «زنجیره» به کارگردانی و نویسندگی شهرام اسدزاده آغاز شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مشاور رسانه‌ای پروژه، نگارش فیلمنامه سریال نمایش خانگی «زنجیره» توسط شهرام اسدزاده به‌عنوان نویسنده و کارگردان آغاز شده و همزمان با نگارش فیلمنامه مذاکره با بازیگران اصلی و انتخاب بازیگران فرعی این سریال نیز توسط اسدزاده انجام می‌شود.

مجوز طرح سریال «زنجیره» بعد از اصلاحیه‌های لازم و گذشت ۶ ماه انتظار به تازگی از سوی ساترا صادر شده است.

این سریال محصول موسسه فرهنگی هنری «نقطه عطف سینما تئاتر» است.

در خلاصه داستان سریال «زنجیره» آمده است:
در پی انفجار بزرگی که ساعت ۱۲ شب در یک خانه رخ می‌دهد، ۳ جسد پیدا می‌شود، پلیس ۲ جسد را شناسایی کرده ولی هویت جسد سوم نامشخص است…

در فیلمنامه این سریال سرنوشت شخصیت‌ها که ۷ داستان مجزا دارد با انفجاری که در خانه رخ می دهد با یکدیگر تنیده شده و تمام شخصیت‌ها وارد مسیر دیگری در زندگی خود می‌شود.

به دلیل ساختار پیچیده فیلمنامه این سریال، نویسنده تصمیم گرفت با بازیگران اصلی سریال وارد مذاکرات اولیه شده و در این بین بازیگران فرعی آن را نیز انتخاب کند تا با توجه به ساختار فیلمنامه تمرینات را بلافاصله بعد از پایان نگارش آغاز کنند.

سریال «زنجیره» اولین تجربه سریال‌سازی شهرام اسدزاده در جایگاه نویسنده و کارگردان است. او هم اکنون فیلم سینمایی «کارزار» را در نوبت اکران دارد که نیمه دوم مرداد روی پرده سینماها می‌رود.

سریال «زنجیره» در ۳ فصل ۱۵ قسمتی برای نمایش آماده خواهد شد.

پلتفرم پخش‌کننده این سریال هنوز قطعی نشده و در مرحله مذاکره است. با توجه به دشوار بودن مراحل تولید، ساختار پیچیده و تعداد زیاد بازیگران پیش‌بینی می‌شود یکی از معتبرترین پلتفرم‌ها حامی اصلی تولید این سریال باشد که در خبرهای زمان پیش تولید اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما