شناسهٔ خبر: 67611817 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بازیگر سریال «نون. خ»: تلویزیون و نمایش خانگی از رقابتی که دارند، خوشحال باشند

بازیگر مجموعه‌های طنز از جمله «نون. خ» با اشاره به اینکه داشتن رقیب می‌تواند به بهتر شدن کار هنرمندان و مجموعه‌ها ختم شود، از رقابت بین تلویزیون و نمایش خانگی گفت.

صاحب‌خبر -

راضیه دهقان در گفت‌وگو با میزان، درباره تفاوت سریال‌های نمایش خانگی و تلویزیون، اظهار داشت: سریال‌هایی که در تلویزیون ساخته می‌شوند عموما از یک سری چهارچوب‌هایی پیروی می‌کنند که جز اصول و قواعد صدا و سیما است و مخاطبین این سریال‌ها تمامی اقشار جامعه هستند و دسترسی و تماشای این فیلم ها از تلویزیون به مراتب آسان‌تر، راحت‌تر و کم هزینه‌تر است.

وی افزود: البته معتقدم سریال‌های تلویزیونی پیش‌تر از موفقیت و مقبولیت بیشتری نزد مخاطبان خود برخوردار بودند و مدتی است که مردم به سمت سریال های نمایش خانگی گرایش بیشتری پیدا کرده‌اند و به همین دلیل تلویزیون باید فکری به حال مجموعه های خود کند و تنها به چند مجموعه ای که از قدیم مخاطبان خود را دارند بسنده نکند.

بازیگر سریال پلاک ۱۳ (به کارگردانی آرش معیریان) گفت: پلتفرم‌ها عمر زیادی ندارند اما در همین مدت توانسته اند مخاطبان بسیاری برای خود پیدا کنند. تلویزیون نیز در جایگاه و زمان خاص خود موفقیت های بسیاری داشته است. 

دهقان افزود: از سال‌های دور برنامه ها و فیلم و سریال های موفق تلویزیون را به خاطر داریم که برای دوارن نوجوانی و جوانی ما خاطره های بسیاری ساخته اند.
بازیگر سریال داستان یک شهر (به کارگردانی محمدرضا آهنج) خاطرنشان کرد: معتقدم تلویزیون و نمایش خانگی باید به عنوان دو رقیب همچنان در کنار یکدیگر فعالیت کنند چرا که این رقابت باعث بهتر شدن آثار هر دو خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما