شناسهٔ خبر: 67611541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

چشمک شانس به مس‌سونگون

امیررضا گچچی

قرعه نسبتاً سبکی در ۶ هفته ابتدایی لیگ‌برتر فوتسال نصیب مس سونگون ورزقان شده است.

صاحب‌خبر -

کمتر از ۴۸ ساعت تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال ایران زمان مانده و باشگاه‌ها حریفان خود را زیر ذره‌بین بررسی و آنالیز قرار داده‌اند. به زودی صدای کر کننده تماشاگران در سالن‌ها می‌پیچد و پرچم‌ها روی سکوها تاپ می‌خورد.

مس‌سونگون که فصل گذشته جام را به رقیب دیرینه باخت، سفر پرمخاطره‌ این فصل‌اش را روز جمعه آغاز خواهد کرد.

نخستین قرعه پیش‌روی سونگونی‌ها چندان دردساز نشان نمی‌دهد. احتمالا گیتی پسند، باری دیگر حریف سایه به سایه و شانه به شانه این فصل مسی‌ها خواهد بود و باید دید آیا بی‌غم می‌تواند انقلاب کند و روی نام‌های جایگزینش خط قرمز بزند یا نه؟

به گزارش ایسنا، سونگونی‌ها در گام نخست جمعه این هفته از سفیرگفتمان پذیرایی خواهند کرد. هفته دوم ۲۹ تیر برگزار می‌شود. تقابل سونگونی‌ها در قزوین برابر کراپ الوند جنون آمیز خواهد بود. تقابلی که در فصول گذشته جنجالی و داغ دنبال شده است. دوئل مهدی جاوید با تیم سابق و رقابت نزدیک دو تیم در فصول اخیر، جملگی دلایل جذابیت این جدال هستند.

اما جدای از آن بازی، ۶ بازی ابتدایی مس سونگون باید به بی‌غم این اطمینان را بدهد که تیمش می‌تواند شروعی طوفانی داشته باشد. آن‌ها فقط در هفته دوم و ششم با تیم‌های نیمه اول جدول فصل گذشته روبه‌رو می‌شوند و نفس‌های راحت‌تری نسبت به دیگر مدعیان خواهند کشید.

هفته ششم برای فوتسال ایران جنون آمیز خواهد بود. ال‌کلاسیکو داغ مس و گیتی در اصفهان برگزار می‌شود. جملگی نبردهای ۲ تیم در فصول گذشته میخ‌ کوب کننده‌ بوده و این دیدار فرجام داغ لیگ‌برتر قبل از شروع جام‌جهانی خواهد بود.

برنامه بازی های مس‌سونگون ورزقان در ۶ هفته ابتدایی لیگ‌برتر فوتسال به شرح زیر است:

هفته اول

مس‌سونگون ورزقان-سفیر گفتمان تهران

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳

هفته دوم

کراپ الوند-مس‌سونگون ورزقان

جمعه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۳

هفته سوم

مس‌سونگون ورزقان-پالایش نفت بندرعباس

جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳

هفته چهارم

فولاد زرند ایرانیان-مس‌سونگون ورزقان

پنجشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۳

هفته پنجم

مس‌سونگون ورزقان-ایرالکو اراک

جمعه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۳

هفته ششم

گیتی پسند-مس سونگون ورزقان

جمعه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۳

انتهای پیام

نظر شما