شناسهٔ خبر: 67611217 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

با توجه به پیشنهادات خوب مهدی قائدی از لیگ برتر امارات و توقف پرداختی‌های هولدینگ خلیج فارس تکلیف استقلال و این بازیکن بالاخره روشن شد.

تکلیف استقلال و قایدی روشن شد

تکلیف استقلال و قایدی روشن شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ در شرایطی که طی روزهای گذشته عنوان می‌شد مهدی قائدی ابراز تمایل کرده تا به استقلال بیاید این موضوع منتظر پرداخت مبالغ هنگفتی از سوی باشگاه تهرانی به تیم اماراتی بود که با وجود اتفاقات اخیر و متوقف شدن پرداخت پول از سوی هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس (حتی برای پرداخت پول بازیکنان فصل قبل) این موضوع فعلاً ملغی شده محسوب می‌شود.

به نقل از خبر ورزشی از سوی دیگر مشکلات شخصی و خانوادگی مهدی قائدی نیز هنوز رتق و فتق نشده و این بازیکن همچنان درگیر مشکلاتی است که وکلایش در حال برطرف کردن آن هستند.

با تمام این اوصاف گفته می‌شود یک مشتری پروپا قرص نیز برای این بازیکن در لیگ امارات پیدا شده که باشگاه شباب الاهلی امارات حاضر است بدون هیچ دردسری و درگیر شدن با موضوعاتی مثل استقلال و عدم پرداخت به موقع پول از سوی طرف ایرانی قائدی را به صورت قرضی یک فصل دیگر در اختیار تیم مورد نظر قرار بدهد.

ناگفته نماند؛ در طول روزها و هفته‌های اخیر طرفداران استقلال بارها درباره مهدی قائدی به کادر مدیریتی باشگاه توصیه می‌کردند و از آنها می‌خواستند که این بازیکن را به کادر مهاجمان تیم برگردانند که با این وضعیت مشخصا انتظارهایشان به پایان می رسد و متوجه می شوند باید قید ترکیب قایدی و استقلال را بزنند.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما