شناسهٔ خبر: 67611097 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اذعان اسرائیل به هلاکت ۲۸ صهیونیست در جبهه شمال/ انهدام ۵۰۰ تانک و نفربر از آغاز جنگ

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهونیستی به هلاکت ۲۸ صهیونیست در حملات حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعتراف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری عربی ۲۱، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جریان حملات حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی از آغاز نبردها تاکنون، ۲۸ صهیونیست از جمله ۱۷ نظامی کشته شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش این رژیم در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و جبهه نبرد با حزب الله در شمال فلسطین اشغالی ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

در همین حال، روزنامه صهیونیستی صهیونیستی «معاریو» امروز چهارشنبه از انهدام بیش از ۵۰۰ دستگاه تانک و نفربر زرهی این رژیم از ابتدای جنگ علیه نوارغزه خبر داد.

همزمان، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه اعلام کرد که سه دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با بمب های کارگذاشته شده از قبل در محله «تل الهوی» در شهر غزه منهدم کرده است.

سرایا القدس همچنین اعلام کرد که نظامیان دشمن صهیونیستی را در محله تل الهوی با خمپاره ای هدف قرار داده است و شماری از آنها در این عملیات کشته و زخمی شده اند.

گردان های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) نیز از هدف قرار دادن تجهیزات و نظامیان دشمن در شهر گذرگاه «رفح» در جنوب نوار غزه و اطراف آن، با ۲ موشک ۱۰۷ و خمپاره سنگین خبر داد.

این گردان ها همچنین از منفجر کردن ۲ بمب در مسیر عبور صهیونیست ها در محله تل الهوی و کشته و زخمی شدن آنها خبر داد.

نظر شما