شناسهٔ خبر: 67610409 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

هفتمين جلسه شوراي معاونين با حضور نماينده مردم مشهد و کلات در مجلس برگزار شد

صاحب‌خبر -
هفتمين جلسه شوراي معاونين با حضور نماينده مردم مشهد و کلات در مجلس برگزار شد
خبرگزاری آریا - هفتمین جلسه شورای معاونین با حضور نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و دیگر اعضای شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن زاده نامقی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا خدمت، ضمن تشکر از حضور نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به ایثارگران استفاده کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با ارائه گزارش مفصلی از فعالیت‌های بنیاد استان در دولت سیزدهم و اشاره به رشد چشمگیر ارائه خدمات در جهت حل مسائل، ایثارگری خاطرنشان کرد: از همه توان و ظرفیت خود در جهت حل مشکلات جامعه هدف و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده می‌نمائیم.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن شریعتی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به نماز و دعای وارد شده در روز آخر ماه ذی الحجه و اول محرم افزود: زنده نگه داشتن حادثه عاشورا یک وظیفه است روز آخر ذی الحجه و اول محرم نمازی دارد با فضیلت زیاد که دعای بعد این نماز مضامین عجیب و عالی دارد که باید از آن استفاده کرد.
وی ضمن تقدیر از حضور امید بخش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورای مدیران بنیاد شهید استان افزود: انشالله در آینده شاهد برکات حضور نماینده مجلس باشیم.
در ادامه همه مدیران حاضر در جلسه به بیان مسائل مرتبط با جامعه هدف پرداخته و همچنین جمعی از جانبازان سرافراز نیز حاضر در جلسه، مسائل و مشکلات خود را مطرح نموده و از برنامه بنیاد در جهت حضور بیشتر جامعه هدف و ایجاد فرصت در جهت طرح مسائل مایه امیدواری دانسته و از مردمی بودن مدیران تقدیر نمودند.
در انتها دکتر احسان عظیمی راد، هم‌دلی و مودت را در رفع مشکلات بسیار مؤثر دانست و افزود: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به ایثارگران استفاده کرد، باید ظرفیت‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با شنیدن کامل نقطه نظرات اعضاء حاضر در جلسه به بیان مطالبی پرداخته و در پایان مصوبات ذیل نهایی شود.
انتهای پیام/

نظر شما