شناسهٔ خبر: 67610385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

آغاز عملیات اجرایی طرح تولید دستکش لاتکس و پی وی سی در لارستان

صاحب‌خبر -

عملیات اجرایی و احداث طرح تولید دستکش‌های پزشکی و صنعتی در شهرستان لارستان امروز، ۲۰ تیرماه با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، و جمعی از فعالین اقتصادی و سرمایه‌گذاران آغاز شد.

این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی لارستان اجرایی می‌شود. حجم سرمایه‌گذاری این طرح بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان برآورد شده و ظرفیت تولید سالیانه آن ۴۰ میلیون جفت دستکش است. انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این پروژه، بیش از ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در این مراسم، اظهار داشت: دستکش‌های تولیدی این کارخانه کاربردهای گسترده‌ای در مراکز پزشکی، ایمنی، درمانی، بیمارستانی، نظامی و شیمیایی دارند و می‌توانند در جراحی و معاینه نیز مورد استفاده قرار گیرند.

حمیدرضا ایزدی افزود: صنایع دانش‌بنیان و اشتغالزا نقش مهمی در جهش تولید، شکوفایی و پویایی اقتصاد و همچنین افزایش سطح اشتغال در شهرستان لارستان و استان فارس خواهند داشت.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف ارتقای سطح بهداشت و ایمنی در مراکز درمانی و صنعتی و همچنین تقویت اقتصاد منطقه‌ای و ملی اجرا می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که با بهره‌برداری از آن، گام مهمی در جهت تحقق اهداف توسعه‌ای کشور برداشته شود.

کپی لینک لینک کپی شد

نظر شما