شناسهٔ خبر: 67610349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کسب رتبه اول استان زنجان در جذب کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان

مریم نوری

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: استان زنجان از حیث کمک‌های مردمی به ستاد دیه و آزادی زندانیان مشمول، رتبه اول کشور را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

علی شمس در دیدار با رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: استان زنجان امسال از حیثت جمع‌آوری کمک‌های مردم به ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی رتبه نخست کشور را کسب کرد، این کمک‌های مردمی بسیار ارزشمند است.

وی افزود: کمک‌های مردمی به ستاد دیه کشور در سال ۱۴۰۳ نسبت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشت که این عدد در استان زنجان ۴۰ درصد افزایشی بود که جای تقدیر دارد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، رئیس کل دادگستری زنجان گفت: استان زنجان به‌لحاظ برخورداری از مردمی متدین، ولایتمدار و خیر امسال شاهد رشد کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان مشمول بود.

وی ادامه داد: جشن گلریزان در طول ماه مبارک رمضان با تلاش مسئولان برگزاری و مشارکت مردم، امسال رشد ۴۰ درصدی  داشت که من از زمان حضور در استان زنجان به عینه شاهد افزایش مشارکت‌های  خوب مردم در کارهای خیر و خداپسندانه بودم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی دادگستری استان، او افزود: در قوه قضائیه در استان زنجان در انجام وظایف قانونی و اجرای عدالت یک وفاق و همدلی وجود دارد که این امر موضوع مهم و اثرگذاری برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌هاست.

انتهای پیام

نظر شما