شناسهٔ خبر: 67610281 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دست رد به خواسته استقلالی‌ها؛ نکونام حزباوی را نمی‌خواهد؟

با وجود در دسترس بودن مدافع جوان تیم ملی، آینده حزباوی هنوز نامشخص است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، جدایی ناگهانی امین حزباوی از السد باعث شد تا این مدافع خوش آتیه تبدیل به یکی از گزینه‌های جذاب بازار نقل و انتقالات تبدیل شود. این مدافع 21 ساله به دلیل کیفیت فنی بسیار بالا و حضورش در مارکت به عنوان بازیکن آزاد، تقریبا برای تمام تیم‌های بزرگ ایرانی یک خرید ایده‌ال است و در این میان هواداران استقلال با توجه به نیاز تیمشان برای تقویت خط دفاعی مدام درخواست جذب این مدافع خوش آتیه را به مدیران و کادرفنی می‌دهند.

فعالیت استقلالی‌ها در فضای مجازی مدام بر این پایه می‌چرخد که جواد نکونام در فولاد خوزستان به حزباوی بازی داد و از این طریق می‌تواند وی را برای حضور در جمع آبی‌ها راضی کند. با وجود ارادتی که این مدافع ملی پوش به سرمربی سابق‌اش دارد، اما هنوز از سوی نکو هیچ تماسی با وی گرفته نشده است. سرمربی استقلال که به شکل عجیبی در قبال سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه سکوت کرده، خودش هم چندان پیگیر جذب بازیکن نیست وگرنه حزباوی گزینه‌ای است که می‌تواند حال و آینده استقلال را بیمه کند؛ به خصوص که پیش‌تر هم الگویش را پژمان منتظری معرفی کرده بود.

البته خود حزباوی ترجیح می‌دهد همچنان خارج از کشور فوتبالش را ادامه دهد ولی اینکه آبی‌ها هنوز هیچ تلاشی برای ارتباط گرفتن با این بازیکن انجام نداده‌اند درحالی که چند مهره خط دفاعی‌شان هم آینده مبهمی دارند، اتفاق عجیبی است.

در همین رابطه: بازگشت یک لژیونر به ایران/ گزینه جذاب برای تیم‌های لیگ برتری

نظر شما