شناسهٔ خبر: 67609697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مربی روسی هاکی روی یخ: پیشرفت بازیکنان ایرانی چشمگیر است

مربی مطرح هاکی روی یخ روسیه گفت: شاهد استعداد‌های چشم گیری در هاکی روی یخ ایران هستیم؛ امیدوارم در آینده استادیوم ورزش‌های یخی ساخته شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی انجمن هاکی روی یخ ایران، نیکولای کزینتسوف در گفت‌وگویی پیرامون میزان آمادگی بازیکنان هاکی روی یخ ایران پس از برگزاری بازی بزرگسالان و جوانان مردان اظهار داشت: امروز شاهد بازی فوق العاده‌ای از هر دو طرف بودیم و هر دو تیم نشان دادند که چقدر پیشرف چشمگیر داشته اند.

سرمربی سابق تیم‌های زیر ۲۱ سال ترکیه و اوکراین افزود: هاکی روی یخ رشته نوپایی در ایران است، اما با حمایت‌ها و برنامه‌های ویژه این انجمن که شاهد آن هستیم امروز استعداد‌های زیادی را در همین مدت کوتاه در این ورزش شاهدیم.

این مربی روس ضمن ابراز رضایت از شرایط پیست یخ ایرانمال گفت: پیست یخی که ورزشکاران ایرانی در حال تمرین در آن هستند از شرایط خوبی برخوردار است و امیدوارم ایران در آینده دارای یک استادیوم ورزش‌های یخی شود.

گفتنی است؛ تمرینات تیم‌های ملی این انجمن در راستای اجرای برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور در بازی‌های زمستانی آسیایی هاربین چین با حضور دو مربی مطرح هاکی روی یخ جهان، نیکولای کزینتسوف سرمربی سابق تیم‌های زیر ۲۱ سال ترکیه و اوکراین و همچنین مارک روبین چک بازیکن تیم جوانان روسیه و لیگ‌های روسیه، کانادا و آمریکا در پیست یخ ایرانمال در حال برگزاری است.

این دو مربی مطرح هاکی روی یخ روسیه به دعوت انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی به تهران سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما