شناسهٔ خبر: 67609333 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ساوت‌گیت: برای هر اتفاقی آماده‌ایم/ باید خودمان را ثابت کنیم

سرمربی تیم ملی انگلیس معتقد است بازی تیمش با هلند، کاملا مهیج خواهد بود و آن‌ها برای هر سناریویی آماده هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم ملی انگلیس در نیمه نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ باید به مصاف هلند برود و برنده این دیدار در فینال حریف اسپانیا خواهد شد. 

گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس پیش از دیدار با هلند گفت: بسیار خوشحالم که تیم فوق العاده‌ای را در اختیار دارم. ما به عنوان یک تیم کار می‌کنیم و هم عملکرد کادر فنی و هم عملکرد بازیکنان را بررسی می‌کنیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. در این مورد کاملاً روراست هستیم.

 

او در مورد بازی مقابل هلند گفت: تیم‌های هلندی معمولاً بازی بسته ارائه نمی‌دهند و این چیزی نیست که از آن‌ها دیده باشیم، اما رونالد کومان مربی باتجربه‌ای است. ما برای هر سناریویی آماده هستیم و این یک بازی مهیج با بازیکنان تکنیکی زیادی در زمین خواهد بود.

 

وی افزود: اینکه 26 بازیکن ما در چند هفته گذشته چطور با هم متحد شده‌اند، فوق‌العاده بوده است. نیمی از تیم تا به حال تجربه حضور در تورنمنت را نداشته‌اند.

 

او درباره حضور پر شور هواداران هلندی گفت: یکی از نکات جالب این تورنمنت، جو فوق العاده داخل ورزشگاه‌ها بوده است. این جو باعث شده تا بازی‌ها حس و حال متفاوتی پیدا کنند و هیجان بیشتری داشته باشند. مطمئنم هواداران ما هم صدای خودشان را به گوش خواهند رساند.

او ادامه داد: خاطرات من از بازی مقابل هلند در ورزشگاهی پر از نارنجی کاملاً زنده است. این‌ها بازی‌هایی هستند که دوست داریم در آن‌ها شرکت کنیم. برای چنین تورنمنت‌هایی زندگی می‌کنیم و اینجاست که باید خودمان را ثابت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما