شناسهٔ خبر: 67609275 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در برخی از جاده‌های کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی، درباره محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته، گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی درباره تردد در محور کرج- چالوس هم گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: روز جمعه ۱۴۰۳/۰۴/۲۲ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵۰۰ آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرو‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۶۰۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: از ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه اجرا می‌شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود و در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

وی گفت: تردد از مسیر جاده قدیم قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

سرهنگ شیرانی درباره تردد محور هراز افزود: تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۴۰۳/۰۴/ ۲۱،۲۲ از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا بیان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی روز جمعه ۱۴۰۳/۰۴/۲۲ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی درباره تردد از محور فشم گفت: از ساعت ۱۷ تا ۲۰ جمعه ۲۲/‌۰۴/‌۱۴۰۳‬ محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به صورت یکطرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما