شناسهٔ خبر: 67609188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیش‌بینی ۵۰ پروژه عمرانی در منطقه ۲ شهرداری قم

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: در سال جاری ۵۰ پروژه در سطح منطقه پیش‌بینی شده و احداث بوستان با مساحت ۶۰۰۰ مترمربع در بلوار بنی فصل به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه یکی از این پروژه‌ها است.

صاحب‌خبر -

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به پروژه‌های مصوب سال جاری، اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه در بخش‌های مختلفی چون زیرسازی، نوسازی، احداث، آسفالت، انتقال آب‌های سطحی، حمل و نقل و ترافیک و روشنایی پیش بینی شده است.

وی از احداث ۵ بوستان در منطقه دو خبر داد و افزود: احداث بوستان محلی، بوستان خانوادگی، بوستان جنگلی و احداث فاز ۵ بوستان صبا در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم در خصوص احداث بوستان خانوادگی در منطقه دو تصریح کرد: بوستان خانوادگی در خیابان شهید چمران با مساحت ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع در دستور کار است.

حسینی ادامه داد: احداث چهار زمین ورزشی، پیست دوچرخه سواری، ساختمان مدیریتی و سرویس بهداشتی در بوستان خانوادگی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: دو بوستان محلی در محدوده خیابان رسول داد خواه و خیابان موسوی شناسایی و در دستور کار اجرایی قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز منطقه دو بوستان جنگلی با مساحت ۶۰۰۰ مترمربع در بلوار بنی فصل اجرایی می‌شود.

حسینی با اشاره به پروژه نوسازی، افزود: پروژه نوسازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح منطقه همچون بوستان ولایت در شهرک صادقیه، و بوستان صبا در بلوار پاسداران غربی در دستور کار قرار گرفته است.

نظر شما