شناسهٔ خبر: 67608974 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مراسم عزاداری حضرت سید الشهداء علیه السلام در دفتر آیت الله فقیهی

طبق سنوات گذشته، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از شب ششم محرم الحرام به مدت 7 شب در دفتر آیت الله فقیهی در قم برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

بنا بر اطلاعیه دفتر آیت الله محسن فقیهی از اساتید برجسته دروس خارج حوزه علمیه قم و عضو محترم جامعه مدرسین، جهت عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولیّ عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام طبق سنوات گذشته از شب ششم محرم الحرام به مدت 7 شب در دفتر معظم له برقرار است.

در این مراسم که با حضور علما، اساتید، طلاب و مردم عزادار و شیفته خاندان اهل بیت علیهم السلام برگزار خواهد شد، وعّاظ و خطبای محترم حجج اسلام آقایان بنیادی، خادمی و نجف زاده در تبیین ابعاد گوناگون نهضت جهانی کربلا به ایراد سخن خواهند پرداخت. همچنین ذاکران اهل بیت علیهم السلام، در مصیبت حضرت سید الشهداء علیه السلام و اصحاب با وفای آن حضرت، به مرثیه سرایی خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است که این مراسم، از روز پنج شنبه 21 تیرماه مطابق با 5 محرم الحرام به مدت 7 شب بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء در دفتر معظم له واقع در قم، خیابان صفاییه، کوی 25، فرعی وسط برگزار خواهد شد. همچنین عزاداران محترم در پایان، میهمان سفره احسان حضرت سید الشهداء علیه السلام می باشند.

مراسم عزاداری حضرت سید الشهداء علیه السلام در دفتر آیت الله فقیهی

نظر شما