شناسهٔ خبر: 67608663 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

واکنش زاکانی به کمپین جمع آوری امضاء برای برکناری شهردار تهران

صاحب‌خبر -

زاکانی: متن کارزار برکناری ام سراسر تهمت است. شهردار تهران کمپین جمع آوری امضاء برای برکناری شهردار تهران را از لحاظ حقوقی فاقد جایگاه و مضر خواند.

واکنش زاکانی به کمپین جمع آوری امضاء برای برکناری شهردار تهران
تین نیوز

شهردار تهران کمپین جمع آوری امضاء برای برکناری شهردار تهران را از لحاظ حقوقی فاقد جایگاه و مضر خواند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره کمپین جمع شدن امضاء برای برکناری اش از شهرداری تهران، اظهار کرد: این اقدام از لحاظ حقوقی جایگاهی ندارد و به لحاظ افکار عمومی مضر است؛ چه بخواهد برای شهرداری باشد، چه دولت و چه هرکس دیگر.

زاکانی گفت: متن کارزار برکناری ام را خواندم، سراسر تهمت و غیرقانونی بود و تعجب می کنم این کارزار از کجا در می آید؛ محکم تر از قبل به کار خودم و خدمت به مردم ادامه می دهم.

وی افزود: از طرفی رویه نیز رویه نادرستی است و این مثل آن می ماند که کسی رای آورده باشد و عده ای بیایند و از طریق جمع آوری تعدادی امضاء بخواهند رای آن شخص را در انتخابات پس بگیرند.

وی ادامه داد: این اقدام از لحاظ حقوقی جایگاهی ندارد و به لحاظ افکار عمومی مضر است؛ چه بخواهد برای شهرداری باشد، چه دولت و چه هرکس دیگر. ما به ازای این اقدامات القای یک تکانه و بی ثباتی به جامعه است. این کار نادرست است.

زاکانی اظهار کرد: متن کارزار برکناری ام را خواندم، سراسر تهمت و غیرقانونی بود و تعجب می کنم این کارزار از کجا در می آید؛ محکم تر به کار خودم و خدمت به مردم ادامه می دهم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر ادامه کار تا سال آینده، افزود: به لطف الهی محکم تر از قبل ادامه خواهم داد و خدمت به مردم را با کارکرد ویژه ای دنبال خواهم کرد، کشور خاستگاه های خاص خودش را دارد و با همکاری دولت و شهرداری گام های بلندی را برای خدمت به مردم برخواهیم داشت.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: طرح تکمیلی خطوط ۲-۴-۶-۷ مترو آغاز و خطوط ۸-۹-۱۰ مترو آغاز شده است و پیمانکاران آن مشخص شده اند؛ برای خط ۱۱ مترو نیز به زودی اقدام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

برچسب‌ها:

نظر شما