شناسهٔ خبر: 67608647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بارش‌های متناوب تابستانی در راه مناطق شمالی آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: مناطق شمالی و ارتفاعات نوار غربی استان از امروز، سه شنبه میزبان ابرهای باران‌زا بوده و بارش های رگباری برای این نقاط پیش بینی می شود.

صاحب‌خبر -

مهدی صابری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آخرین نقشه های پیش بینی و پیش یابی و با ادامه روند فعالیت امواج تراز میانی جو طی امروز و به ویژه در ساعتهای بعد از ظهر بارشهای متناوب باران و رعد و برق برای شمال استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از روز پنجشنبه تا شنبه جوی آرام برای استان پیش بینی می شود که همراه با افزایش نسبی دماهای بیشینه تا سه درجه سانتی گراد خواهد بود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بارشهایی در نقاط شمالی استان گزارش شده که بیشترین مقدار از چالدران با ۳.۴ میلی متر بوده و در شهرستان های چایپاره، ماکو و شوط نیز بارش هایی پراکنده ثبت شده است.

صابری با بیان اینکه شهرستان چالدران با دمای مثبت ۱۳ درجه سانتی گراد خنک ترین شهر و شهرستان پلدشت با مثبت ۳۶ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته بود، اظهار کرد: در این مدت دمای ارومیه نیز بین ۲۴ و ۳۲ درجه در نوسان بود.

نظر شما