شناسهٔ خبر: 67608585 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

چالش عجیب و بزرگ نکونام و استقلال؛ لیستی که جا ندارد

تیم فوتبال استقلال در حالی به عنوان یکی از مدعیان خود را مهیای حضور در فصل پیش رو می‌کند که به دلیل پر بودن لیست بازیکنانش با مشکلاتی جدی در زمینه جذب بازیکنان جدید مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - در حالی‌که فصل نقل‌وانتقالات فوتبال ایران چند هفته‌ای است که آغاز شده و تیم‌ها در تکاپو برای حذف و اضافه بازیکنان مورد نظرشان هستند، تیم‌های مدعی نیز برای عقب نماندن از کورس رقابت دست به کار شده‌اند تا بهترین‌ها را جذب کنند.

باتوجه به قانون جدید سازمان لیگ تیم‌های لیگ برتری در فصل جاری مجاز به داشتن ۲۰ بازیکن بزرگسال در فهرست خود هستند، موضوعی که باوجود اضافه شدن یک سهمیه نسبت به فصل گذشته به یکی از چالش‌های جدی باشگاه‌ها تبدیل شده است.

استقلال نیز در این فصل با این چالش دست‌وپنجه نرم خواهد کرد. آبی‌پوشان که علاوه بر رقابت در مسابقات داخلی، رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا را هم در پیش دارند به دنبال تقویت هرچه بیشتر تیم خود هستند تا بلکه بتوانند ناکامی‌های فصل گذشته را به فراموشی بسپارند.

فهرست بزرگسالان استقلال با خرید میلاد زکی‌پور و محمدحسین اسلامی به ۲۶ نفر رسید، لیستی که قانوناً باید ۲۰ نفر باشد و حالا ۶ بازیکن مازاد بر سهمیه درنظر گرفته شده دارد به طوریکه در روز‌های آینده شاهد خروج حداقل نام ۶ بازیکن از لیست استقلال خواهیم بود.

باتوجه به شرایط مصدومیت کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور به نظر می‌رسد به احتمال زیاد این ۲ بازیکن از فهرست آبی‌پوشان فعلاً خارج شوند تا جا برای جذب بازیکنان جدید باز شود.

از سوی دیگر با توجه به مشمول شدن ابوالفضل جلالی این بازیکن نیز به زودی راهی خدمت مقدس سربازی خواهد شد و نام او نیز از لیست بزرگسال خارج می‌شود.

البته با این وجود هم استقلال باید ۳ بازیکن دیگر را هم از لیست خود خارج کند تا قرارداد زکی‌پور و اسلامی ثبت شود. از سوی دیگر نکونام همچنان به دنبال جذب بازیکنان بیشتر برای تقویت تیمش است که به نظر می‌رسد باید شاهد خروج بازیکنان دیگری از فهرست فعلی آبی‌پوشان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما