شناسهٔ خبر: 67608583 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مزایده فروش ۲۸۸ دستگاه خودرو، موتورسیکلت و شناور توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر استان هرمزگان برگزار شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده فروش ۲۸۸ دستگاه خودرو، موتورسیکلت و شناور توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان-مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با توجه به دستورات رئیس قوه قضاییه درمورد لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال توقیفی مربوط به پرونده‌های مواد مخدر و تأکیدات دادستان کل کشور در این خصوص، مزایده عمومی ۲۸۸ دستگاه خودرو، موتورسیکلت و شناور توقیفی در استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه افزود: مزایده عمومی شماره ۶۸ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تحت نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان برگزار شد و در نتیجه آن ۲۳۳ دستگاه خودروی سبک، ۵۲ دستگاه موتورسیکلت، ۳ فروند قایق و ۵۹۰ دستگاه چرخ خیاطی مستعمل در معرض فروش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این مزایده با مراجعه به محل پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از اقلام موضوع مزایده مذکور بازدید و پیشنهادات خود را ارائه کرده اند.

قهرمانی گفت: لیست اقلام و فرم شرکت در مزایده در سایت ستاد مبارزه با مواد مخدر (صفحه اصلی، بخش مزایده و مناقصه) جهت دریافت شرکت کنندگان بارگذاری شده بود و دریافت جزئیات آن از طریق مشاهده متن فراخوان در صفحه اصلی این سایت به نشانی www.setadiran.ir امکان‌پذیر بوده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تأکید بر جدیت دستگاه قضایی در ضربه زدن به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان و مصادره اموال حاصل از پولشویی و تجارت مواد مخدر، افزود: با توسل به اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع و بدون اغماض برای خشکاندن ریشه‌های قاچاق مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نکرده و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما