شناسهٔ خبر: 67608531 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

به میزبانی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان صورت گرفت؛

برگزاری موفق طرح تابستان فناورانه برای دانش آموزان

برنامه‌های آموزشی تابستان فناورانه برای دانش‌آموزان توسط پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و شرکت‌های فناور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، دوره‌های آموزشی تابستان فناورانه ویژه دانش‌آموزان سمنانی توسط این پارک و شرکت‌های فناور در حال برگزاری است.

امین جانقربانی معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در راستای رسالت خود در ایجاد فرهنگ کارآفرینی و ایجاد انگیزه و شور و نشاط در آینده سازان این سرزمین اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعات کارآفرینی و فناوری‌های نوین کرد و شرکت‌های فناور نیز با استقبال از این طرح پای کار آمدند.

 جانقربانی در ادامه گفت: با استقبالی که از دوره‌های آموزشی تابستان فناوران صورت گرفت، دوره‌های آموزشی کودک هوشمند، هوش مصنوعی، چرم خلاق، پرینتر سه بعدی، اسکرچ و اسکرچ جونیور، کارآفرینی، سواد مالی، نجوم و ستاره شناسی برگزار شد.

وی افزود: علاوه بر ده دوره آموزشی، برنامه‌های گردشگری نیز برای کودکان و نوجوانان علاقمند و والدین آنها نیز برنامه‌ریزی شد و در حال اجرای آنها هستیم.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان همچنین به ظرفیت بالای شرکت‌های فناور پارک اشاره کرد و گفت: طرح تابستان فناورانه برای نخستین بار توسط پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و شرکت‌های فناور کلید خورد و در ماه‌های تیر و مرداد اجرا می‌شود و در سال‌های آتی نیز اجرای طرح تابستان فناورانه را برای هدایت دانش‌آموزان و پر کردن بهینه اوقات فراغت آنها خواهیم داشت.

نظر شما