شناسهٔ خبر: 67608419 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمام بیماران مبتلا به سرطان در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان پذیرش می‌شوند تمام بیماران مبتلا به سرطان در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان پذیرش می‌شوند

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان گفت: تمامی بیماران مبتلا به سرطان در بخش‌های هماتولوژی و داخلی این بیمارستان پذیرش می‌شوند.

صاحب‌خبر -

دکتر کاوه یزدانی اظهار کرد: ۲۳ تخت در بخش‌های هماتولوژی و داخلی در این بیمارستان برای پذیرش بیماران مبتلا به سرطان اختصاص داده شده و غالبا تخت برای پذیرش مراجعان این بخش‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده هیچ بیمار مبتلا به سرطان برای تهیه دارو نیاز به خروج از بیمارستان ندارد و تمام داروهای مورد نیاز در بیمارستان موجود است.

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان تصریح کرد: در این بیمارستان دستگاه‌های اکسیژن سازی مرکزی وجود دارد و به هیچ وجه نیازی به تهیه کپسول اکسیژن توسط بیمار نیست.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد درمان های مورد نیاز بیماران مبتلا به سرطان و همچنین تشخیص و شبیه ساز درمان، در داخل بیمارستان و با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها انجام می‌شود تصریح کرد: بزودی می‌توانیم نوید تکمیل چرخه درمان سرطان را در این بیمارستان به مردم استان بدهیم.

 

نظر شما