شناسهٔ خبر: 67608407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

دبیر استانی مجمع حضرت علی اصغر کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه

کرمانشاه ـ دبیر استانی مجمع حضرت علی اصغر(ع) کرمانشاه از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در سطح استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، فرهاد دوستی در گفت‌وگو با خبرنگاران در سخنانی ضمن تسلیت ایام محرم حسینی، اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و برپایی مراسمات عزاداری امام حسین(ع) مطابق رسم هر ساله مراسم شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه این ماه برگزار می‌شود.
 
دبیر استانی مجمع حضرت علی اصغر(ع) استان کرمانشاه گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور کودکان و مادران آنها هر ساله برای تجدید بیعت با امام حسین(ع) و تربیت نسلی حسینی برگزار می‌شود که با استقبال پر شور خانواده‌ها همواره همراه است.
 
دوستی خاطرنشان کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه همزمان با ۸ هزار و ۵۰۰ نقطه کشور و ۴۵ کشور جهان در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که از عموم مادران کرمانشاهی درخواست می‌کنیم در این مراسم معنوی شرکت کنند.
 
وی ادامه داد: مراسم عزاداری شیرخوارگان حسینی روز جمعه ۲۲ تیرماه همزمان با ششمین روز ماه محرم از ساعت ۸ و ۳۰ صبح در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی با سخنرانی و مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.
 
دبیر استانی مجمع حضرت علی اصغر(ع) استان کرمانشاه افزود: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام رسول کرمی و مداحان حاج علی مهدی‌آبادی، حاج مهدی جانجانی و کربلایی سید میلاد طباطبایی است.
 
وی تصریح کرد: با توجه به جنایات رخ داده در فلسطین کشتار مادران و کودکان آنها توسط رژیم صهیونیستی یکی از محورهای اصلی برنامه شیرخوارگان حسینی ابراز همدردی و همبستگی با مردم غزه است که زیر شدیدترین حملات قرار دارند.
 
دبیر استانی مجمع حضرت علی اصغر(ع) استان کرمانشاه بیان کرد: متأسفانه با وجود جنایات رخ داده در غزه توسط رژیم صهیونیستی و انتشار گسترده تصاویر این فاجعه انسانی شاهد سکوت کشورهای غربی، اروپایی و سازمان‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر هستیم به گونه‌ای که تاکنون برای توقف حملات اقدام خاصی صورت نگرفته و تحریم‌های غذایی و دارویی در حال انجام است.
 
دوستی گفت: امروز شاهد موج گسترده اعتراض مردم جهان به ویژه دانشجویان هستیم که خواهان محاکمه سران رژیم صهیونیستی به علت جنایات رخ داده در غزه هستند اما مدعیان حقوق بشر علاوه بر سکوت این جوانان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.
 
وی در پایان عنوان کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۳۱۵۷۸۴۷ به‌نام مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان کرمانشاه واریز کنند و در ثواب برگزاری این کار خیر سهیم باشند./1400/

نظر شما