شناسهٔ خبر: 67607753 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ناتو برای رساندن پیام خود به «نسل زد»، دست به دامان اینفلوئنسرها شد

تهران-ایرنا- مجله آمریکایی «تایم» با اشاره به برگزاری نشست سالانه ناتو در ۷۵ امین سالگرد تاسیس این ائتلاف نوشت: سازمان پیمان آتلانتیک شمالی از ده‌ها اینفلوئنسر(تاثیرگذاران فضای مجازی) در تیک تاک، اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی دعوت کرد تا در نشست خود در واشنگتن حضور یافته و پیام این ائتلاف را به گوش نسل زدی ها برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از این نشریه آمریکایی، ۱۶ اینفلوئنسر از کشورهایی از جمله بریتانیا، آلمان و فرانسه در نشست سالانه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در واشنگتن(۱۹ تا ۲۱ تیرماه) شرکت می کنند. ۱۰ اینفلوئنسر آمریکایی دیگر نیز از سوی وزارت دفاع و وزارت امور خارجه ایالات متحده به این نشست دعوت شده اند.

تایم افزود: این دعوت تاییدی است بر این نکته که رسانه‌های سنتی پوشش دهنده اخبار لحظه به لحظه این نشست، ممکن است نتوانند پیام آن را گوش "نسل زد" برسانند. این موضوع همچنین نشان می‌دهد که حتی نهادهای قدیمی مانند ناتو نیز باید خارج از چارچوب های سنتی فکر و عمل کنند تا بتوانند حمایت عمومی بیشتری را به خود جلب کنند.

به اینفلوئنسرها این فرصت داده می شود تا در مجمع عمومی ناتو شرکت کرده و با کارشناسان متعدد و مقامات ارشد ناتو و متحدانش تعامل داشته باشند.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ایمیلی گفت: این هفته حدود ۳۰ اینفلوئنسر در واشنگتن گردهم می آیند که بیش از ۴۰ میلیون مخاطب در کانال‌های رسانه های اجتماعی دارند.

این گزارش افزود: با توجه به این که الحاق نهایی اوکراین به ناتو و بحران سیاسی آمریکا در مورد سلامت جسمی و ذهنی جو بایدن، ‌رییس جمهوری این کشور، از موضوعات قابل توجه این نشست است، ائتلاف می کوشد تا با رساندن پیام خود به «نسل زد» جوانان از سراسر دنیا را با خود همراه کند.

نظر شما