شناسهٔ خبر: 67607751 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

واکنش زاکانی به راه‌اندازی کارزاری برای برکناری وی از شهرداری تهران/ نمی‌دانم این‌ها از کجا در می‌آید

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛ شهردار تهران گفت: متن درخواست کارزار برکناری‌ام را خواندم که سراسر کاملا تهمت بود. یعنی هم غیرقانونی و هم تهمت بود. تعجبم هم کردم اینکه از کجا این کارزارهایی درمی‌آید را نمی‌دانم. درباره من مطرح شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره کارزای که برای برکناری وی از شهرداری تهران راه افتاده است، گفت: متن درخواست این کارزار را خواندم که سراسر کاملا تهمت بود. یعنی هم غیرقانونی و هم تهمت بود. تعجبم هم کردم اینکه از کجا این کارزارهایی درمی‌آید را نمی‌دانم. درباره من مطرح شده است. 

وی درباره ادامه همکاری گفت: مگر غیر از این می‌شود کار کرد؟ محکم‌تر از قبل هم ادامه می‌دهیم و با لطف الهی خدمت به مردم را با کارکرد ویژه ای خواهیم داشت. به هر حال کشور ساز و کارهای خاص خودش را دارد و دولت و شهرداری تهران به لطف الهی گام‌های بلندی را برای خدمت به مردم برخواهند داشت. 

زاکانی درباره توسعه خطوط مترو گفت: طرح تکمیلی کلیه خطوط هفت گانه مترو شروع شده است. خط دو، خط چهار، خط شش و خط هفت در حال تکمیل است، درباره سه خط هشت، نه و ده هم کار تازه شروع شده است و پیمانکاران هم در حال انجام کار هستند و خط یازده هم به زودی اقدام خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما