شناسهٔ خبر: 67607208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار منطقه ۵ مشهد:

بازار شلوغه قابلیت تبدیل به یک برند مشخص را در مشهد دارد

شهردار منطقه ۵ مشهد گفت: بازار شلوغه می تواند به برند و نماد مشخص برای منطقه ۵ تبدیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، حسن صالحی‌مقدم، صبح امروز _چهارشنبه بیستم تیر_ در نشست بررسی مسائل و مشکلات کسبه بازار شلوغه که در محل اتاق جلسات شهرداری منطقه ۵ برگزار شد، اظهار کرد: بازار شلوغه می‌تواند به برند و نماد مشخص برای منطقه ۵ تبدیل شود.

وی افزود: درست همان‌طور که بازار قابلی‌فروش‌های محله شهید آوینی در کل شهر مشهد معروف است و بسیاری از شهروندان و حتی زائران و مسافران برای صرف یک وعده قابلی، سراغ این محله را می‌گیرند و سری به این بازار می‌زنند.

شهردار منطقه ۵ مشهد گفت: رفع مشکلات کسبه بازار شلوغه نیازمند عزم خود کسبه در تجمیع آرا به منظور تعیین هیئت مدیره مشخص و ساماندهی به وضع موجود است، البته در این راه شهرداری نیز می‌تواند همراه و همگام با آنها اقدام کند و از هیچ تلاشی برای ساماندهی این بازار و رفع دغدغه‌مندی کسبه آن فروگذار نیست.

صالحی‌مقدم افزود: در وهله اول انتخاب هیئت مدیره و در گام‌های بعدی استقرار نیروهای انتظامات، ساماندهی وضعیت تردد موتورها، تجدید سنگ‌فرش این خیابان و بازپیرایی فضا و برندسازی با معرفی فرهنگ‌ها و اقوام فعال در این بازار می‌تواند به رونق این بازار در بین شهروندان کمک کند.

نظر شما