شناسهٔ خبر: 67607123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

گردهمایی «کودکان عاشورایی» در خرم‌آباد

زینب اسکینی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: گردهمایی «کودکان عاشورایی» همزمان با سوم محرم در مسجد جواد ائمه خرم‌آباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، رضا داوری با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) گفت: به مناسبت روز سوم محرم و به یاد حضرت رقیه (س)، کودک خردسال امام حسین (ع) گردهمایی «کودکان عاشورایی» در خرم آباد برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان و تبیین دستاوردهای قیام امام حسین (ع) برای آینده‌سازان را از اهداف برگزاری این گردهمایی عنوان کرد و افزود: مداحی، دکلمه‌خوانی و شعرخوانی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های این گردهمایی بود.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های ماه محرم و صفر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «با یاد حسین تابستانت را بساز» در سراسر کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: تلاش ما بر این است که در دو ماه محرم و صفر که مصادف با ایام تابستان است برنامه‌های اوقات فراغت و تابستانه کودکان و نوجوانان به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که آنها با وقایع محرم، امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما