شناسهٔ خبر: 67607011 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری ۱۰۵ سارق حرفه‌ای و کشف ۳۶۰ فقره تلفن همراه در پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری تعدادی (۱۰۵ نفر) سارق و مالخر حرفه‌ای، کشف ۳۶۰ فقره تلفن همراه، تعدادی لوازم خانگی و سلاح‌های سرد و گرم از این افراد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان منزل و قاپ زن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی پایتخت، ۱۰۵ سارق حرفه‌ای و مالخر شناسایی، تحت تعقیب و دستگیر شدند که ۳۳ نفر آنها سارق منزل شهر تهران بوده‌اند.

وی افزود: مجرمین اقدام به سرقت اموال مردم مانند گوشی تلفن همراه به تعداد ۳۶۰ فقره و برخی لوازم منزل می‌کردند.

سرادر ولی‌پور گودرزی ادامه داد: روش کار آنها به این شکل بوده که با ترفندهایی وارد ساختمان شده و با سلاح گرم به تهدید و تیراندازی اقدام می‌کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: پلیس هیچ تعارفی با مجرمین خشن نداشته و در صورت لزوم جهت حفظ امنیت اجتماعی، از قانون دستگیری و به کار بردن سلاح استفاده خواهد کرد.

وی یادآور شد: پلیس در صدد پیشگیری در بحث وقوع جرم بوده که نتیجه آن، روند کاهشی درصد جرم‌ است.

سردار علی ولی‌پور گودرزی ضمن تقدیر از دستگاه قضا در بحث برخورد با مجرمان، اضافه کرد: همکاری خوبی با دستگاه قضایی داریم بطوریکه در کمترین زمان ممکن احکام لازمه دستگیری و محکومیت صادر می‌شود.

همچنین نمایشگاهی از کشفیات پلیس آگاهی پایتخت در راستای اجرای طرح دستگیری سارقان منزل و قاپ زن در محوطه این پلیس برپا شده بود.

نظر شما