شناسهٔ خبر: 67606906 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ادامه کشتار فلسطینی‌ها در غزه توسط رژیم صهیونیستی

زینب غلامی

در حملات شبانه مرگبار ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه تعدادی از فلسطینی‌ها شهید و زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منزل مسکونی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه چهار کودک به شهادت رسیدند. همچنین در حمله رژیم صهیونیستی به مکان تجمع آوارگان در این اردوگاه سه تن از جمله یک کودک به شهادت رسیدند.

منابع پزشکی در نوار غزه نیز تاکید کردند ۱۰ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به خیابان النصر در شمال شهر غزه زخمی شدند. رژیم صهیونیستی همچنین منزلی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

طبق گزارش عربی۲۱، شامگاه سه‌شنبه در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه العوده در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه که آوارگان به آن پناه برده بودند، ۳۰ تن شهید و حدود ۵۵ تن زخمی شدند.

صبح امروز (چهارشنبه) نیز در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در شهرک بنی سهیلا در شرق خان یونس ۲ تن شهید و ۶ تن زخمی شدند.

در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به محله تل السلطان در غرب شهر رفح نیز سه فلسطینی شهید و تعدادی زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساختمان‌های مسکونی در منطقه المغراقه در شمال اردوگاه النصیرات را بمباران کردند.

تعداد شهدای حمله رژیم صهیونیستی به منزل خانواده ابومعاصیب در دیرالبلح نیز به پنج تن رسید.

پیش از آن نیز در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه ۹ تن شهید شده بودند. در حمله رژیم صهیونیستی به خیابان النصر در شمال شهر غزه نیز ۱۵ تن زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی به عملیات زمینی خود در محله‌های الشجاعیه، تل الهوا و خیابان الصناعه ادامه داد.

در این راستا شهروندان فلسطینی از کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و موسسات بین‌المللی خواستند برای خارج کردن مجروحان محاصره شده بعد از بمباران تعدادی از منازل در منطقه تل الهوا در جنوب شهر غزه مداخله کنند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه اعلام کردند مذاکرات قاهره درباره آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس شاهد پیشرفت چشمگیری است.

این رسانه‌ها شامگاه سه‌شنبه اعلام کردند مذاکرات قاهره شاهد پیشرفت بزرگی درباره گذرگاه رفح و محور فیلادلفیا است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که توافق با جنبش حماس فرصتی است که احتمالا تکرار نخواهد شد.

از سوی دیگر دفاع مدنی غزه ادامه کشتارهای رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و هدف قرار دادن مراکز غیرنظامی و پناهگاه‌ها را که با سلاح‌های آمریکایی انجام می‌شود، محکوم کرد.

این مرکز در بیانیه‌ای استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از بمب‌های ممنوعه در مناطق شلوغ در سایه ادامه محاصره انسانی مردم غزه و توقف ورود سوخت به این منطقه را محکوم کرد.

مرکز دفاع مدنی غزه از آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) درخواست کرد تا مقداری سوخت را به دفاع مدنی برای ادامه خدمات‌رسانی، در سایه افزایش حملات هوایی و کشتارهای خونین در غزه، اختصاص بدهد.

انتهای پیام

نظر شما