شناسهٔ خبر: 67606746 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بانک‌ها برای سهولت در اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ اهتمام کنند

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: بانک‌ها برای سهولت در اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ اهتمام کنند. سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: بانک‌ها برای سهولت در اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ اهتمام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، تراب محمدی در جلسه هماهنگی شورای بانک‌های آذربایجان شرقی اظهار کرد: به دستور سرپرست محترم ریاست جمهوری هر مدیری که تا تحویل دولت در انجام کارهای خود سستی کرده و به کار مردم رسیدگی نکند، حذف خواهد شد.

وی افزود: ما به عنوان کارمندان و کارگزاران دولت موظف به پیگیری و عملی کردن سیاست‌های کلان نظام هستیم.

وی با بیان اینکه در سیاست‌های مالی و بانکی تغییرات چندانی صورت نمی‌گیرد، ادامه داد: بخشی از اقتصاد و تولید کشور وابسته به بانک‌ها بوده و باید مطابق قوانین و الزاماتی که تکلیف شده است، عمل شود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی انتقاد کرد و گفت: قابل قبول نیست که بانک خصوصی منابع استان را جمع‌آوری کرده و در استان‌های دیگر هزینه کند.

وی مطرح کرد: عمده‌ترین گلایه کارگروه اشتغال مربوط به تبصره ۱۸ است و باید در این راستا گشایش‌هایی توسط بانک‌ها انجام شود.

وی تاکید کرد: دولت شهید رئیسی در حوزه بانکی اقدامات موثری انجام داد و مدیران بانک‌ها نیز باید در خدمات‌رسانی به مردم و بخش تولید با جدیت عمل کنند.

محمدی بیان کرد: تا آخرین روز در دولت موظف به انجام وظیفه هستیم و اجازه نداریم کار امروز را به فردا محول کنیم.

وی اضافه کرد: با جلسه مشترکی که با وزیر اقتصاد داشتیم مقرر شد منابع خوبی از مس‌سونگون به بانک‌های استان منتقل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی نیز اذعان کرد: تسهیلات سفر ریاست جمهوری به دلیل نقش آن در توسعه استان اهمیت زیادی برای ما دارد و باید توسط بانک‌ها پرداخت شود.

محمد کلامی مطرح کرد: به موضوع پرداخت تسهیلات بافت فرسوده باید اهمیت داده شود و راه و شهرسازی نیز در این خصوص باید برنامه‌ریزی کند.

وی تاکید کرد: تسهیلات اصلی حمایت از تولید، تبصره ۱۸ بوده و دستگاه‌های مسئول و بانک‌ها در پرداخت آن باید جدیت به خرج دهند.

انتهای پیام

نظر شما