شناسهٔ خبر: 67606691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان :

جنایات غزه ‌نشانگر ضعیف شدن اسرائیل است

فاطمه سعدیان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با محکومیت جنایات اسراییل گفت: علی‌رغم ظاهر جانسوزی که حوادث غزه در پی داشته است یک واقعیت در پشت پرده جنایات غزه وجود دارد و آن هم ضعیف شدن اسرائیل است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا قربانی در گفت‌وگو با ایسنا، با محکوم کردن جنایات در غزه، اظهار کرد: علی رغم ظاهر جانسوزی که حوادث غزه در پی داشته است یک واقعیت در پشت پرده جنایات غزه وجود دارد و آن هم ضعیف شدن اسرائیل است. در طول این سال‌ها القا می‌کردند که اسرائیل چهارمین ارتش قدرتمند و بزرگ جهان است اما می‌بینیم که بیش از چند ماه است از پس گروه مقاومت مردمی بر نیامده‌اند.

وی ادامه داد: حماس و جبهه مقاومت در فلسطین متشکل از نیروهای مردمی است که برای کیان و ارزش خود با جریان صهیونیستی جنایتکار مقاومت می‌کنند. شاید یکی از دلایل ادامه‌دار بودن جنگ این است که اسرائیل به شدت ضعیف شده است، علی رغم اینکه از سوی قدرت‌های بزرگ کمک‌های زیادی دریافت می‌کند اما این رژیم از پس یک جریان مردمی برنیامده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: به تعبیر بسیاری از بزرگان از جمله مقام معظم رهبری که فرمودند اسرائیل در حال فروپاشی است، اکنون این تحلیل قوت گرفته است.

قربانی بیان کرد: یک دولت زمانی که خود را در حال غرق شدن می‌بیند، دست به هر جنایتی می‌زند تا از این شرایط بحرانی خارج شود و فروپاشی خود را به تاخیر بیندازد که امیدواریم به همت مردم و گروه مقاومت، نظام ظالم و کودک کش صهیونیستی، از بین برود.

وی در پایان یادآور شد: جبهه مقاومت از یمن تا سوریه و لبنان با قوت از فلسطین حمایت می‌کند و این باعث شده ابرقدرت‌هایی که یک روز خود را قدرت بزرگ جهان می‌ دیدند نتوانند کار کنند.

انتهای پیام

نظر شما