شناسهٔ خبر: 67606689 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معترضان صهیونیست یک بزرگراه را در حومه تل‌آویو مسدود کردند + فیلم

تهران-ایرنا- معترضان به سیاست های کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی، امروز چهارشنبه یک بزرگراه اصلی را در حومه شهر تل‌آویو در سرزمین های اشغالی مسدود کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که معترضان به سیاست های کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر برای فشار بر او به منظور بستن توافق مبادله اسیران فلسطینی با اسیران صهیونیست در نوار غزه، بزرگراه اصلی منطقه «هودهشارون» در حومه تل آویو را مسدود کرده و اقدام به آتش زدن لاستیک کردند.

براساس پایه گزارش، هدف معترضان از انسداد این شریان اصلی ترافیکی، اعتراض به بی توجهی کابینه نتانیاهو به سرنوشت اسرای صهیونیستی است که در نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه هستند.

اخیرا نیز معترضان صهیونیست با تجمع در خیابان‌های تل آویو، خیابان «ایالون» که شمال و جنوب این شهر را به یکدیگر وصل می کند، بستند.

روز شنبه نیز شهرک نشینان صهیونیست با تظاهرات در تل آویو، خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو و توافق با مقاومت فلسطین برای تبادل اسرا شدند.

در روزهای اخیر، موج جدیدی از اعتراضات علیه سیاست های نتانیاهو، سراسر سرزمین های اشغالی را فراگرفته است و صهیونیست‌ها با تظاهرات در تل آویو و سایر شهرهای فلسطین اشغالی خواستار توافق فوری برای آزادی اسرای این رژیم نزد مقاومت فلسطین هستند.

تظاهرکنندگان همچنین از فرماندهان ارتش و دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی می خواهند از تلاش نتانیاهو برای اخلال در دستیابی به توافق، جلوگیری کنند.

با گذشت بیش از ۹ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه، کشته شده اند.

این امر منجر به آغاز موج گسترده ای از اعتراضات توسط خانواده های اسرای مذکور در سراسر سرزمین های اشغالی شده است.

با وجود تلاش کشورهای مختلف از جمله مصر و قطر، مذاکرات آتش بس بین رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین به دلیل کارشکنی های کابینه نتانیاهو، بارها متوقف شده است.

نظر شما