شناسهٔ خبر: 67606212 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

این وضعیت عجیب، مبهم و نگران کننده استقلال!

باشگاه استقلال در وضعیت عجیبی به سر می‌برد و شروع تمرینات نه تنها حاشیه‌های آبی‌پوشان را کم نکرد بلکه حواشی جدیدی نیز رقم زد.

صاحب‌خبر -

پس از اینکه استقلال در هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر، قهرمانی را از دست داد، انتظار می‌رفت تحت مدیریت هلدینگ خلیج فارس تیم قدرتمندی برای فصل پیش‌رو آماده کند، ولی اخبار خوبی از این باشگاه به گوش نمی‌رسد.​

باشگاه استقلال پس از رونمایی از بازیکنانی، چون محمدحسین اسلامی و میلاد زکی‌پور فعالیت خاصی در نقل‌وانتقالات نداشته است. گفته می‌شود در لیست نکونام بازیکنانی مثل مهدی قایدی، علی قلی‌زاده، علی کریمی، جواد آقایی‌پور، محمدحسین اسلامی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان و ... حضور داشتند که تنها دو بازیکن جذب شده‌اند. از میان بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده، قرارداد آرمین سهرابیان تمدید شده و هنوز تکلیف روزبه چشمی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند و ... مشخص نیست.

در کنار این موضوع خبر‌هایی مبنی بر جذب دروازه‌بان خارجی و دو بازیکن بوسنیایی مطرح شده که مشخص نیست آیا این نفرات با نظر نکونام جذب شده‌اند یا خیر. اگر این بازیکنان با نظر نکونام جذب نشده باشند، چه کسی مسئول قرارداد بستن با آنهاست؟ آیا فرشید سمیعی، سرپرست باشگاه استقلال اختیاری برای کار و مذاکره دارد یا افراد دیگری به عنوان نماینده هلدینگ مذاکرات را انجام می‌دهند؟ چرا باشگاه استقلال یا هلدینگ خلیج فارس در رابطه با وضعیت نقل‌وانتقالات اطلاع‌رسانی نمی‌کنند و هواداران خود را در جریان امور قرار نمی‌دهند؟

این وضعیت عجیب، مبهم و نگران کننده استقلال!

در کنار این موارد قرار بود هلدینگ بخشی از مطالبات سال گذشته بازیکنان را پرداخت کند، اما پولی در حساب باشگاه نیست و کار را برای تمدید قرارداد و گرفتن بازیکن جدید سخت کرده است.

از طرف دیگر، پس از اینکه اعضای جدید هیئت مدیره استقلال منصوب شدند، این باشگاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در نخستین جلسه مدیرعامل، رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره مشخص خواهند شد، اما این اتفاق نیفتاد و اولین جلسه هیئت مدیره به موارد دیگری اختصاص داشت. بنابراین، تکلیف ادامه حضور این اعضا در هیئت مدیره هم مشخص نیست.

استقلال روز گذشته تمرین خود را تنها با چند بازیکن انجام داد و چند نفر هم با لباس شخصی به محل تمرین آمدند، اما به دلیل نگرفتن مطالبات‌شان حاضر به تمرین نشدند. همه این موارد نشان می‌دهد استقلال به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا به هیچ وجه شرایط خوبی ندارد و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان خواهد بود.

نظر شما