شناسهٔ خبر: 67605772 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مقام روس:

بحران در اوکراین تنها بخشی از یک مشکل سیستماتیک است

مقام روس: رئیس هیئت روسیه در مذاکرات وین در مورد امنیت نظامی و کنترل تسلیحات، گفت که غرب همچنان میلیاردها دلار برای درگیری در اوکراین هزینه می‌کند، زیرا این کارکرد دفاعی ناتو را در برابر تهدید شرق بازیابی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «کنستانتین گاوریلوف»، رئیس هیئت روسیه در مذاکرات وین در مورد امنیت نظامی و کنترل تسلیحات، گفت که غرب همچنان میلیاردها دلار برای درگیری در اوکراین هزینه می‌کند، زیرا این کارکرد دفاعی ناتو را در برابر تهدید شرق بازیابی می‌کند.

وی گفت: «این واقعیت که بحران در اوکراین تنها بخشی از یک مشکل سیستماتیک است که بر مجمع همکاری های امنیتی سازمان امنیت و همکاری اروپا تأثیر می‌گذارد، برای مدت طولانی روشن شده است و رویدادهای این کشور بلافاصله برای توجیه مشروعیت بازگشت ناتو به کارکرد اصلی خود مورد استفاده قرار گرفت.»

وی افزود: «هدف محافظت در برابر تهدیدات شرق است و در عین حال ائتلاف را به عنوان تنها ابزار امنیتی قابل اعتماد در شرایط جدید قرار می‌دهد. به همین دلیل است که دولت های غربی به ریختن میلیاردها دلار از پول مالیات‌دهندگان اتحادیه اروپا و ناتو به ‌سیاه‌چاله‌ بحران اوکراین ادامه می‌دهند.»

 

انتهای پیام/

نظر شما