شناسهٔ خبر: 67605354 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سید حسن نصرالله:

هفته‌هاست که کمک‌های انسانی وارد نوار غزه نشده؛ ارتش اسرائیل بی‌اخلاق‌ترین ارتش جهان است

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد هفته‌هاست که کمک‌های انسانی وارد نوار غزه نشده است و خطر شیوع قحطی، بیماری و بیماری‌های همه گیر وجود دارد.

صاحب‌خبر -
هفته‌هاست که کمک‌های انسانی وارد نوار غزه نشده؛ ارتش اسرائیل بی‌اخلاق‌ترین ارتش جهان است
کد خبر: 666756
|
۱۴۰۳/۰۴/۲۰ ۰۸:۴۵:۳۶

دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم عزاداری امام حسین (ع) به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش مهرو به نقل از المنار، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم عزاداری سید الشهدا در ضاحیه جنوبی بیروت اقدام به ایراد سخنرانی کرد.

وی در این سخنرانی تاکید کرد: جبهه‌های پشتیبانی در لبنان، یمن و عراق و حمایت‌های سیاسی از جمله در سوریه و ایران، تصویری شاد در تقابل با تصویری غم‌انگیز از مواضع جهان عرب و اسلام در قبال غزه است.

سید حسن خاطر نشان کرد: آنچه اهمیت دارد اکثریت نیست، بلکه جستجوی حقیقت است، چه با اکثریت و چه با اقلیت. اگر اکثریت جهان در مورد حمایت از غزه سکوت کرده و از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، به این معنا نیست که درست است.

ارتش رژیم صهیونیستی بی‌اخلاق‌ترین ارتش جهان است و حقیقت آن در حال رخ نمودن است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه سخنرانی خود با تاکید بر اینکه «از هر مسلمان عاقلی در مورد غزه سوال خواهد شد»، پرسید: آیا واقعاً جهان عرب و اسلام قادر به انجام کاری برای حمایت از غزه نیست؟

وی افزود: ما معتقدیم که به وظیفه خود عمل می‌کنیم و هر روز شهید می‌دهیم و به آن مباهات می‌کنیم. بهترین برادران و رهبران ما شهید می‌شوند. وقتی شهید می‌دهیم یا خانه‌های ما تخریب می‌شود یا تهدید به جنگ می‌شویم، نمی‌ترسیم و دست از مسئولیت خود نمی‌کشیم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد مقاومت لبنان تا زمان دستیابی به هدفی که در همه جبهه‌های پشتیبانی آرزویش را دارد، به مسیری که ۸ اکتبر در نبرد طوفان الاقصی شروع کرده، ادامه می‌دهد و از موضع خود و از جنگ خود در این نبرد عقب نمی‌نشیند.

وی در پایان خواستار پایبندی به کلام و رفتار امام حسین (ع) در زندگی روزمره مسلمانان جهان و به ویژه تن به ذلت ندادن آنها شد.

برچسب‌ها:

نظر شما