شناسهٔ خبر: 67604957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل پست استان زنجان:

۴۶۵ هزار مرسوله پستی از استان زنجان صادر شد

مدیرکل پست استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری ۴۶۵ هزار و ۳۰ مرسوله از استان زنجان صادر و ۶۷۱ هزار و ۹۳۸ مرسوله به استان وارد شده است.

صاحب‌خبر -

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در سه ماه نخست سال‌جاری ۴۶۵ هزار و ۳۰ مرسوله از استان زنجان صادر و ۶۷۱ هزار و ۹۳۸ مرسوله به استان وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان ۶۴ نفر موزع پستی و یک نفر دانه شمار توزیع موتوری فعال است، اضافه کرد: همچنین سه نفر دانه‌شمار توزیع خودرویی، شش خط پیمانکار روستایی و پنج خط پیمانکار درون استانی مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل پست استان زنجان تعداد دفاتر پستی دولتی را ۱۳ باب اعلام کرد و گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش غیر دولتی ۶۵ باب، نمایندگی روستایی ،۲۱۱ ، ICT روستایی چهار و قبول روستایی دو دفتر است.

رسولی با اشاره به اینکه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط دفتر کیفیت و ارتباط با مشتریان در دو ماه نخست سال‌جاری رتبه استان تقریباً ۱۳ کشوری در حوزه پستی بوده است، اضافه کرد: همچنین استان در سنجه‌های میزان انطباق کیفی خارجه رتبه ۱۳، میزان رضایت و شکایت مشتری رتبه ۱۱، میزان سیر مرسولات پستی رتبه ۶ و انطباق کیفی داخله رتبه ۲۰ را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی و نظارت‌های مضاعف در تلاش هستیم که در این سنجه‌ها شاهد کسب امتیازهای قابل قبول‌تری باشیم و رتبه کیفی استان افزایش پیدا کند.

مدیرکل پست استان زنجان از دیگر شاخص‌های ارزیابی شرکت‌های پست را کیفیت توزیع مرسولات و رضایت مشتری اعلام کرد و گفت: در این حوزه نیز استان زنجان از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.

رسولی در ادامه گزارشی از سایر اقدامات پست در سال‌جاری ارائه کرد و افزود: در سال‌جاری ترافیک احراز نشانی ۲۲ هزار و ۳۵۵ مرسوله بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد دارد.

وی تصریح کرد: همچنین تعداد ۱۸ هزار و ۳۵۵ رکورد ایجاد کدپستی اماکن در استان وجود دارد که طبق رایزنی‌های مستمر، با ظرفیت موجود اداره کل پست استان نسبت به جذب بازارهای جدید در سطح استان اقدام کرده است.

نظر شما